Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 05:37
  #1
Medlem
tedbundys avatar
Är det bara jag som tycker eller är det inte jäkligt mkt bra ladd i Stockholm nu.

Riktigt bra med den goda smaken som man får i Amsterdam och i Spanien, Me Like!
Citera
2014-04-14, 06:46
  #2
Medlem
thejams avatar
Laddet jag testade var rätt så skit. Utbankat med nåt (antagligen affe) men jag är ju då verkligen ingen finsmakare som har de "riktiga" kontakterna.
Citera
2014-04-14, 08:29
  #3
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Visste du att på Island så innehöll vart tjugonde beslag runt 1% kola? Inte så kul va. Det brukar jag tänka på när jag fått dåligt ladd i Stockholm. Kul om det finns bra nu.
Citera
2014-04-14, 15:33
  #4
Medlem
Så är iaf läget i gbg, större tillgång och bättre kvalité än vad det var för bara några år sedan. Har svårt att tänka mig att varken tillgång eller kvalité skulle vara bättre än i sthlm. Kul för oss som älskar ladd . Helt löjligt hur många vi verkar vara nuförtiden också.
Citera
2014-04-14, 18:34
  #5
Medlem
Pizzeria-Vetarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Visste du att på Island så innehöll vart tjugonde beslag runt 1% kola? Inte så kul va. Det brukar jag tänka på när jag fått dåligt ladd i Stockholm. Kul om det finns bra nu.

låt mig skratta HAHAHAHAHA...

du vet att man smugglarflytande nu för tiden till europa.
Citera
2014-04-14, 18:36
  #6
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pizzeria-Vetarn
låt mig skratta HAHAHAHAHA...

du vet att man smugglarflytande nu för tiden till europa.

Nej jag vet ingenting, jag lever fortfarande kvar i att man smugglar nedblandat i väggskivor och hälften av det man drar i sig är gips.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback