Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 04:28
  #1
Medlem
Kolatonys avatar
God morgon

Jag går rakt på sak. Får ingen effekt på benzo längre. För att ta som ett exempel slängde jag i mig 16st stesolid 10mg från svenska apoteket. INGEN effekt över huvudet taget, tänkte ju bara ligga o mysa o slappa lite under bakfyllan.

I förrgår 10st stess och 4 fm1or innan jobbet, knappt effekt där heller.

Brukar även få slänga i mig 6-7st xanor stavar, men inte mycket till effekt där heller.

Allt är från svenska apoteket.

Äter inte benzo så ofta, men kommer in i perioder där det blir en hel del, men det kan gå månader emellan, men toleransen går ju ändå inte ner..

Så nu undrar jag, vad i HELVETE det frågan om? Går ju inte hålla på såhär, blir ju svindyrt.
Äter framförallt i medicinskt syfte dvs ångest/social fobi.

Kommer ihåg första gången man provade en xanor stav och man bara älskade hela världen.

Kunde aldrig tro att man kunde få sån här jävla tolerans, när man dessutom inte äter dagligen.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Kolatony 2014-04-14 kl. 04:38.
Citera
2014-04-14, 04:44
  #2
Medlem
bdbdbdbds avatar
Svindyrt och allt från Apoteket , ja... Kunde stannat där ( Edit )

Inte varje dag på dessa doser... Tvivlar

Men bara lägga ner CT då , eftersom det inte hjälper bör det va lika lätt att sluta då?
Citera
2014-04-14, 04:47
  #3
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Svindyrt och allt från Apoteket

Inte varje dag på dessa doser... Tvivlar

Men bara lägga ner CT då , eftersom det inte hjälper bör det va lika lätt att sluta då?

Ja, men det är ju inte jag själv som har dem på recept, alltså blir det gatupriser dvs svindyrt.

Ja det är ju det sjuka också, att när jag lägger ner ct är det inga som helst problem. Fattar ingenting.
Citera
2014-04-14, 04:55
  #4
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
Ja, men det är ju inte jag själv som har dem på recept, alltså blir det gatupriser dvs svindyrt.

Ja det är ju det sjuka också, att när jag lägger ner ct är det inga som helst problem. Fattar ingenting.

Ok, tror jag fattat upplägget iaf.

Annars är det rätt vanligt att man inte fattar nånting på dessa doser.

Får be om ursäkt för lite otrevlig ton, får skylla på sömnbrist.

Mvh
Citera
2014-04-14, 05:31
  #5
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Ok, tror jag fattat upplägget iaf.

Annars är det rätt vanligt att man inte fattar nånting på dessa doser.

Får be om ursäkt för lite otrevlig ton, får skylla på sömnbrist.

Mvh
Ja, jag är väl medveten om att man ofta tror att man "inte känner nånting" på benzo, fast man är egentligen är stenflöddrad. Men folk i min omgivning inklusive cheferna på jobbet märker ju ingenting på mig så.. Får inga minnesluckor eller nåt heller.
Är bara så förvånad över att man kan få en sån jävla tolerans så pass fort och utan dagligt bruk.

Jag menar, 16st stess, det skulle jag ligga däckad på i flera dagar för bara nåt halvår sen.
Citera
2014-04-14, 05:48
  #6
Medlem
bdbdbdbds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
Ja, jag är väl medveten om att man ofta tror att man "inte känner nånting" på benzo, fast man är egentligen är stenflöddrad. Men folk i min omgivning inklusive cheferna på jobbet märker ju ingenting på mig så.. Får inga minnesluckor eller nåt heller.
Är bara så förvånad över att man kan få en sån jävla tolerans så pass fort och utan dagligt bruk.

Jag menar, 16st stess, det skulle jag ligga däckad på i flera dagar för bara nåt halvår sen.

Kanske borde sluta då, onormalt snabb toleransökning.

"Kan va utan i månader" , du måste va nån slags superman

Inte tänkt på att lägga ner då om ingen effekt + inga problem att sluta.

Ah sitter och svarar på trolltrådar = troll själv ?

Så jävla trött, inte en minut sömn inatt, men kan fortfarande sova 39 min eller så.

Förresten vad har du för jobb? Ingen märker nåt på vad va det 16 valium och 4 fm1 ?
Citera
2014-04-14, 05:58
  #7
Medlem
Kolatonys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Kanske borde sluta då, onormalt snabb toleransökning.

"Kan va utan i månader" , du måste va nån slags superman

Inte tänkt på att lägga ner då om ingen effekt + inga problem att sluta.

Ah sitter och svarar på trolltrådar = troll själv ?

Så jävla trött, inte en minut sömn inatt, men kan fortfarande sova 39 min eller så.

Förresten vad har du för jobb? Ingen märker nåt på vad va det 16 valium och 4 fm1 ?
Ja gå o lägg dig nu så kanske du vaknar på rätt sida imorn

Är svetsare förövrigt.
Citera
2014-04-14, 06:07
  #8
Medlem
bdbdbdbds avatar
Problemet är att jag börjar jobba om 90min.

Skulle gå och duscha men det här hindra mig av nån anledning.

Du har historik iaf, men kanske undercover

Skulle jag ha fel, så har jag visserligen vaknat på rätt sida för har inte sovit

Räcker med 10mg stesolid här + en kaffe så blir det bra.
Citera
2014-04-23, 22:56
  #9
Medlem
Zoms avatar
Rubrik förtydligad.

/mod
Citera
2014-04-24, 00:58
  #10
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolatony
God morgon

Jag går rakt på sak. Får ingen effekt på benzo längre. För att ta som ett exempel slängde jag i mig 16st stesolid 10mg från svenska apoteket. INGEN effekt över huvudet taget, tänkte ju bara ligga o mysa o slappa lite under bakfyllan.

I förrgår 10st stess och 4 fm1or innan jobbet, knappt effekt där heller.

Brukar även få slänga i mig 6-7st xanor stavar, men inte mycket till effekt där heller.

Allt är från svenska apoteket.

Äter inte benzo så ofta, men kommer in i perioder där det blir en hel del, men det kan gå månader emellan, men toleransen går ju ändå inte ner..

Så nu undrar jag, vad i HELVETE det frågan om? Går ju inte hålla på såhär, blir ju svindyrt.
Äter framförallt i medicinskt syfte dvs ångest/social fobi.

Kommer ihåg första gången man provade en xanor stav och man bara älskade hela världen.

Kunde aldrig tro att man kunde få sån här jävla tolerans, när man dessutom inte äter dagligen.

Mvh

Kanske dags att fixa lite barbiturater då. Men jag tror det kan bli rätt svårt tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback