Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2014-04-17, 16:02
  #85
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Ja det hörde jag också och det har jag aldrig hört tidigare att polisen åker och hämtar medicin åt en anhållen eller häktad person, i gbg om du blir anhållen eller häktad och är beroende av droger så blir du flyttad till rättspsyk där dom trappar ner dig.

Eller som dom säger på vissa arrester, "det här är inget jävla mysställe grabben...", iofs bara varit med om det i arresten (anhållen) som sagt men det är "bara" 4dygn.
__________________
Senast redigerad av Mujaheed 2014-04-17 kl. 16:21.
Citera
2014-04-18, 13:39
  #86
Medlem
Enligt källor vistas u**e nu på psyk och mår mycket dåligt då det är andra flickvännen han förlorat på kort tid. Dödsfallet berodde på överdos.
Citera
2014-04-18, 13:43
  #87
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sub8marine
Enligt uppgifter från säker källa så hämtade polisen hans medicin från subprogrammet vilket ska vara högst ovanligt då man är i arresten eller häktad. Att polisen hämtar hans medicin tyder ju på att han iaf inte var på psykakuten då denne ligger precis över hans mottagning så då hade personalen hämtat eller lämnat.

Nej det är jättevanligt att polisen hämtar mediciner, speciellt för anhållna(upp till 4 dagar). Häktade är kriminalvårdens bekymmer.
Citera
2014-04-19, 04:51
  #88
Medlem
Hon dog av ghb överdos
Citera
2014-04-19, 14:21
  #89
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mickeboyy
Hon dog av ghb överdos

Hur vet du det?
Citera
2014-04-19, 14:31
  #90
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sub8marine
Enligt källor vistas u**e nu på psyk och mår mycket dåligt då det är andra flickvännen han förlorat på kort tid. Dödsfallet berodde på överdos.

Ja där kommer han nog ligga ett bra tag för jag antar att han blivit utslängd från LARO programmet efter detta för han måste ju ligga där och tända av och trappa ner sina mediciner, och att det är andra flickvännen som dör på så kort tid gör det inte lättare precis. Men pikrinsyran han hade hemma måste han ju bli åtalad för, någon som vet vad det kan bli för brott?
Citera
2014-04-20, 12:28
  #91
Medlem
Blev lite nyfiken på vad man gör med pikrinsyra (förrutom spränger) så jag googlade lite och ramlade in på en sida där det stod att men får ha 5 liyer pikrinsyra utan att det är olagligt.
Citera
2014-04-20, 12:31
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krowkan
Nej det är jättevanligt att polisen hämtar mediciner, speciellt för anhållna(upp till 4 dagar). Häktade är kriminalvårdens bekymmer.

Inte på Laro i borås de som suttit anhållna har fått vara utan medicin och blir ofta utsparkade ur pogrammet efter.
Citera
2014-04-20, 17:37
  #93
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sub8marine
Inte på Laro i borås de som suttit anhållna har fått vara utan medicin och blir ofta utsparkade ur pogrammet efter.

Ja precis! Så jag tror inte uffe kommer få gå kvar i programmet efter detta, för det är ju inte första gången precis han är påverkad av droger för jag har själv stött på han vid mottagningen och i stan så påverkad att det knappt gått att prata med han. Så att han ligger på psyk nu är väl för att trappa ut subben och antagligen lyrican också som han fick därifrån, sen ligger han väl där för att han mår skit just nu efter att ha förlorat sin fru för något år sedan och nu sin flickvän han kommer nog ligga där ett bra tag.
Citera
2014-05-15, 19:31
  #94
Medlem
b00b00s avatar
"Den 13 april anträffades en död kvinna i en lägenhet vid Distansgatan ocu polisen inledde en förundersökning gällande mord. Brottsmisstankarna om misstänkt mord är nu avskrivet."

http://polisen.se/Vastra_Gotaland/Ak...atering-Boras/

Sa ju det...
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback