Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-14, 00:30
  #1
Medlem
Är sugen på MDMA liknande stuk, vilken är bäst?
Citera
2014-04-14, 01:07
  #2
Avstängd
KvasiOrkos avatar
4F-PBP är ingen benzofuran och ska inte ha ett empatogent rus.
Har själv bara provat 5-APDB och 5-EAPB av de där och tyckte 5-APDB var trevligast av de två, men skulle inte rekommendera någon. Vill du ha något i klass med MDMA kommer du att bli besviken.

Har hört att 6-MAPB och 6-EAPB ska vara bland de bästa på inrikesmarknaden idag men nu är jag så
där jobbig som folk är som snackar om sånt de inte testat själva och bara går på vad de läst om på internet.
Citera
2014-04-14, 09:06
  #3
Medlem
Resanhems avatar
Som ovanstående skribent skrev, ingen av de du nämner utan 6-eapb eller 6-mapb är helt klart intressantast
Citera
2014-04-14, 10:20
  #4
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Som ovanstående skribent skrev, ingen av de du nämner utan 6-eapb eller 6-mapb är helt klart intressantast
Håller med här, vet inte vilken av dom där jag provade, då jag fick påsen av en kompis och texten hade "gnuggats bort" i fickan. Det var dock inte i närheten av MDMA.
Citera
2014-04-15, 11:59
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
4F-PBP är ingen benzofuran och ska inte ha ett empatogent rus.
Har själv bara provat 5-APDB och 5-EAPB av de där och tyckte 5-APDB var trevligast av de två, men skulle inte rekommendera någon. Vill du ha något i klass med MDMA kommer du att bli besviken.

Har hört att 6-MAPB och 6-EAPB ska vara bland de bästa på inrikesmarknaden idag men nu är jag så
där jobbig som folk är som snackar om sånt de inte testat själva och bara går på vad de läst om på internet.

Citat:
Ursprungligen postat av Resanhem
Som ovanstående skribent skrev, ingen av de du nämner utan 6-eapb eller 6-mapb är helt klart intressantast

Citat:
Ursprungligen postat av weirdbeats
Håller med här, vet inte vilken av dom där jag provade, då jag fick påsen av en kompis och texten hade "gnuggats bort" i fickan. Det var dock inte i närheten av MDMA.

6-eapb eller 6-mapb Verkar inte finnas inrikes längre men är dom andra andra mycket sämre?
Citera
2014-04-15, 13:13
  #6
Medlem
Resanhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsson420
6-eapb eller 6-mapb Verkar inte finnas inrikes längre men är dom andra andra mycket sämre?

Det finns på flera sidor, leta lite.
Citera
2014-04-15, 13:15
  #7
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsson420
6-eapb eller 6-mapb Verkar inte finnas inrikes längre men är dom andra andra mycket sämre?

Bägge finns inrikes, kolla RCGruppen, Aromer och Research-supply.
Citera
2014-04-15, 19:58
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Bägge finns inrikes, kolla RCGruppen, Aromer och Research-supply.

Ojdå, inte sökt tillräckligt
Citera
2014-07-02, 11:47
  #9
Medlem
TuffShizzs avatar
Det du vill ha är 6-MAPB eller möjligen 6-APDB. Båda finns på R-S.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback