Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-13, 21:40
  #1
Medlem
Jag har byggt en maskin "The Machine" för DMT ändamål, men jag undrar hur bra den funkar för cannabis? Om man lägger lite gräs på stålfiltret och eldar?
Citera
2014-04-13, 21:45
  #2
Avstängd
wombAwpmbAs avatar
Länka gärna hur den ser ut. Är det en egen uppfinning?
Citera
2014-04-13, 21:45
  #3
Medlem
GanjahSmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Jag har byggt en maskin "The Machine" för DMT ändamål, men jag undrar hur bra den funkar för cannabis? Om man lägger lite gräs på stålfiltret och eldar?


Kan du skicka någon länk så man förstår mer av ''The Machine'' uppbyggnaden.
Citera
2014-04-13, 21:47
  #4
Avstängd
Isterband1s avatar
Svårt att säga med så lite information. Kommer ''The Machine'' att släppas på marknaden, om ja, när?
Citera
2014-04-13, 21:52
  #5
Medlem
GanjahSmokes avatar
Denna tråden känns nu helt meningslös.
Citera
2014-04-13, 21:54
  #6
Medlem
Ok jag tänkte att gräs rökare också va belevrade med vaporisera spice. Det e alltså en typ av hemmabyggd vaporizer. Man har en glasflaska som man ordnat botten på så man har ett rör att suga ur. Sen tar man typ stållull o meckar ihop, lägger det som ska rökas på stållullsbollen o trycker in i den vanliga flasköppningen. Man har alltså flaskan upp o ner. sen värmer man stålullen.
Citera
2014-04-13, 21:59
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Ok jag tänkte att gräs rökare också va belevrade med vaporisera spice. Det e alltså en typ av hemmabyggd vaporizer. Man har en glasflaska som man ordnat botten på så man har ett rör att suga ur. Sen tar man typ stållull o meckar ihop, lägger det som ska rökas på stållullsbollen o trycker in i den vanliga flasköppningen. Man har alltså flaskan upp o ner. sen värmer man stålullen.

De flesta gräsrökare jag känner är varken "belevrade" med spice eller att vaporisera. Varför röka spice om man har tillgång til CB? Sen nöjer sig de flesta med gamla hederliga spliffar eller bong. Men för att svara på frågan; går det att röka DMT med den går det antagligen att röka CB med den, du får väl helt enkelt testa?
Citera
2014-04-13, 22:06
  #8
Medlem
word.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback