Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-13, 21:03
  #1
Medlem
Parrehs avatar
Hej! Ska tillsammans med en vän trippa nästa helg hade vi tänkt. Tidigare har vi tagit Special och 25i-Nbome och dessa finns ju inte kvar i dagsläget så därför undrar vi vilken RC som kan passa oss bäst? Special av dessa två gav bäst effekt.

Har hört att det inte är så mycket krut i 25C-NBOH och därför är jag osäker på den.

Vad rekommenderar ni? Kanske 3-MeO-PCP?
Citera
2014-04-13, 21:05
  #2
Medlem
Varför duger inte LSD eller svamp?
Citera
2014-04-13, 21:07
  #3
Medlem
Parrehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Varför duger inte LSD eller svamp?
Inte tillgängligt, väljer nog RC för smidigheten och ingen av oss är heller några hejjare på bitcoins så SR är väl lite uteslutet.
Citera
2014-04-13, 21:20
  #4
Medlem
Finns ju Solaris (25i-Nbome) som nässpray och det fungerar faktiskt jävligt bra. Men själv så föredrar jag den "äkta" varan så som svamp och LSD



Citera
2014-04-13, 21:30
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parreh
Inte tillgängligt, väljer nog RC för smidigheten och ingen av oss är heller några hejjare på bitcoins så SR är väl lite uteslutet.

Hade något slängt fram det framför mig nu hade jag antagligen kört för jag är efterbliven men överlag försöker jag akta mig för RC's, framför allt när det kommer till trippiga grejer som kan utlösa psykoser och vad fan som helst. Det är ju ingen som vet riskerna med skiten om det är något nytt liksom. Bitcoins är inte så där supersvårt att lära sig heller. Är man för dum för att lära sig handla med bitcoins så borde man kanske inte riskera att paja hjärnan mer med droger. Försök hålla er ett halvår, då är det toppissäsong! Hurra!
Citera
2014-04-13, 21:53
  #6
Medlem
Shine_s avatar
Självklart skall man inte länga i sig vad som helst men det finns tämligen beprövade RC:s som nog är tämligen säkrare att inta om de kommer från en pålitig säljare än utblandat tjack eller mdma från random dealer.

Jag skulle rekommendera 4-aco-dmt, som ju för övrigt är ett ester av psilocin, m.a.o så är det nästan samma sak som att käka svamp. Om jag skulle välja mellan det och LSD till en nybörjare skulle jag rekommendera 4-aco-dmt alla gånger då det har kortare rustid och mer hanterlig onset mm.
Citera
2014-04-13, 22:20
  #7
Medlem
orrecrists avatar
Vilket typ av rus är nu ute efter? 3-meo-PCP skilljer sig lite granna från de andra ni har tagit, mest med tanke på att de är en dissosiativ.. Men ett OK val, börja med låga doser dock.. Ni kan alltid fylla på sedan.

Annars rekommenderar jag 4-aco-DMT som tidigare skribent skrev. Det är ett mycket bra val!
Citera
2014-04-13, 23:08
  #8
Medlem
Vet inte om den är tillgänglig längre men 4-ho-met är den enda RC som jag tyckte var 'ok'. Inte alltför mycket biverkningar och ett trevligt färgglatt tripp.
Citera
2014-04-14, 00:21
  #9
Medlem
Parrehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vilket typ av rus är nu ute efter? 3-meo-PCP skilljer sig lite granna från de andra ni har tagit, mest med tanke på att de är en dissosiativ.. Men ett OK val, börja med låga doser dock.. Ni kan alltid fylla på sedan.

Annars rekommenderar jag 4-aco-DMT som tidigare skribent skrev. Det är ett mycket bra val!
Hur länge håller 3-meo-PCP i sig ungefär? Vi hade tänkt vara utomhus, passar det då?
Citera
2014-04-14, 09:44
  #10
Medlem
Shine_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parreh
Hur länge håller 3-meo-PCP i sig ungefär? Vi hade tänkt vara utomhus, passar det då?
På lite högre doser verkar motoriken bli helt skev på 3-meo, inte optimalt för att springa runt i naturen direkt. Läs på ordentligt om de olika typerna av psykadelika innan för övrigt, du verkar inte ha stenkoll direkt. Dissociativa har ett helt annat rus en tryptaminer/egroloider/fenetylaminer
Citera
2014-04-14, 12:23
  #11
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zunguzengi
Vet inte om den är tillgänglig längre men 4-ho-met är den enda RC som jag tyckte var 'ok'. Inte alltför mycket biverkningar och ett trevligt färgglatt tripp.

4-HO-MET är narkotikaklassad och inte så vanlig. 4-ACO-MET ska vara väldigt snarlik och fanns just, men för tillfället är det ingen som säljer det av inrikesshopparna. Man kan ju hoppas att det kommer igen så en får prova.
Citera
2014-04-14, 16:33
  #12
Medlem
2cp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback