Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-01-13, 23:43
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Fick några polska "Klonazepam" , stod detta på kartan. De är blekgröna i färgen. Brukar bli pigg o glad av ikto , i vart fall de vita med kryss på. Men blir bara enormt sovtrött av en halv av dessa...
Runda tabletter utan märkning, blekt gröna i färgen o styrkan 100 mg. Någon som vet om det verkligen klonazepam?


Är ingen expert på utländska benzos men när du säger att styrkan är 100mg så kan det ju inte vara klonazepam

EDIT: Mycket möjligt att du fått Klozapin istället. Dom finns i 100mg och är ett antispykotiskt läkemedel med b la sövande egenskaper
__________________
Senast redigerad av Profec 2021-01-13 kl. 23:50.
Citera
2021-01-14, 00:29
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
EDIT: Mycket möjligt att du fått Klozapin istället. Dom finns i 100mg och är ett antispykotiskt läkemedel med b la sövande egenskaper

Det skulle ju förklara en hel del :-)
Kan ha varit så det stod! Inget namn av på biten av kartan ja fick han rev av till mig, men det var något sånt med stavningen, ja trodde det var det polska namnet.

Leponex... What. Tack så mycket för svar jag tror du har rätt! Kommer ja sova i ett dygn nu eller? Tog 25 mg (en fyrkant) tack o lov jag ej tog mer!
Citera
2021-01-14, 00:45
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Profec
Är ingen expert på utländska benzos men när du säger att styrkan är 100mg så kan det ju inte vara klonazepam

EDIT: Mycket möjligt att du fått Klozapin istället. Dom finns i 100mg och är ett antispykotiskt läkemedel med b la sövande egenskaper


Men herregud. Jag har ju tagit mina lergigan och theralen ikv med... Står att det ej är bra alls. Farligt? 25mg klozapin , 2 lergigan o drygt rör theralen. Fan vilken tur att du sa det. Tack!
Citera
2021-01-14, 01:13
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C1rby
Men herregud. Jag har ju tagit mina lergigan och theralen ikv med... Står att det ej är bra alls. Farligt? 25mg klozapin , 2 lergigan o drygt rör theralen. Fan vilken tur att du sa det. Tack!

Kan tyvärr inte svara på ifall det är farligt eller inte. Men om du är orolig så råder jag dig att ringa sjukvårdsupplysningen.

Men bra att du nu vet vad det är för tabletter du har fått så du inte tar fler.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback