Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-13, 18:49
  #1
Medlem
GanjahSmokes avatar
Ska börja äta ritalin eller concerta och klarar inte av nästan några piller för att min mage inte klarar detta.


Så om någon har haft bra eller dålig mage på detta så skulle jag vilja ha denna info.
Citera
2014-04-13, 19:02
  #2
Medlem
Eftersom de är amfetaminliknande preparat kan du mycket väl få problem med magen samt minskad aptit. Exakt hur stora problem just du kommer få är svårt att svara på.
Citera
2014-04-13, 22:03
  #3
Medlem
Vohkuns avatar
Jag gick på concerta förut, men jag la av efter ett par månader när jag märkte hur dålig aptit jag fick.
Mellan början av sommaren och slutet på hösten så hade jag gått ner 5-10 kg. Detta var även en oerhört liten dos i jämförelse med min vikt.
__________________
Senast redigerad av Vohkun 2014-04-13 kl. 22:06.
Citera
2014-04-13, 22:47
  #4
Medlem
GanjahSmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vohkun
Jag gick på concerta förut, men jag la av efter ett par månader när jag märkte hur dålig aptit jag fick.
Mellan början av sommaren och slutet på hösten så hade jag gått ner 5-10 kg. Detta var även en oerhört liten dos i jämförelse med min vikt.



Påverkade det din mage ?

Jag menar blev du lös i magen eller fick du ont i magen ?

Jag kommer inte äta det varje dag, så förhoppningsvis så har jag kvar aptiten.
Kommer röka gräs på kvällarna för matlusten ska bli bättre också.
Citera
2014-04-13, 23:27
  #5
Medlem
Vohkuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjahSmoke
Påverkade det din mage ?

Jag menar blev du lös i magen eller fick du ont i magen ?

Jag kommer inte äta det varje dag, så förhoppningsvis så har jag kvar aptiten.
Kommer röka gräs på kvällarna för matlusten ska bli bättre också.
Ja, det påverkade min mage.
Jag blev aldrig lös, men fick oförklarliga magsmärtor vissa dagar. Det löstes dock med hjälp av kolsyra, så ha läsk redo om du skulle råka ut för samma symptom som jag.
Citera
2014-04-15, 18:00
  #6
Avstängd
interasistmens avatar
det började göra ont i buken ibland men det löste sig oftast med antingen kolsyra eller en stor stark öl
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback