Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-12, 21:57
  #1
Medlem
Hej,

Har en polare som vill köpa av en kompis till mig som nu råkar sälja.
Men som sagt så har polisen span på honom. Vad är risken för att min polare som vill köpa åker fast på det?
Citera
2014-04-12, 22:07
  #2
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutspel
Hej,

Har en polare som vill köpa av en kompis till mig som nu råkar sälja.
Men som sagt så har polisen span på honom. Vad är risken för att min polare som vill köpa åker fast på det?

Jävligt dum grej att göra. Din polare vill inte ha poliser i hasorna ett år framöver. Även om det inte leder till något så är det drygt när de dyker upp och "vill prata" var och varannan dag, och han kommer ju inte kunna röka utan att vara nojig.
Citera
2014-04-12, 22:39
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Jävligt dum grej att göra. Din polare vill inte ha poliser i hasorna ett år framöver. Även om det inte leder till något så är det drygt när de dyker upp och "vill prata" var och varannan dag, och han kommer ju inte kunna röka utan att vara nojig.

Jo det är ju sant. Får be honom o hitta nån annan att köpa ifrån.
Citera
2014-04-12, 22:45
  #4
Medlem
Om polisen har span på den här snubben så kommer dom ta alla som dom misstänker att han säljer till för att få dom att gola på honom. Spanar gör man när man inte har bevis, och att fiska golare är det absolut snabbaste och lättaste sättet att få fart på utredningen.
Citera
2014-04-13, 15:41
  #5
Medlem
Säger väl sig själv att man inte ska göra, dom har ju span av en anledning, att gripa folk som håller på med narkotika. Har dom chansen att gripa en ung person som man sedan kanske kan få att gola ner massa folk som tar dom den chansen.
Citera
2014-04-16, 06:38
  #6
Medlem
420Mans avatar
Slutspel, undvik span hela dan...
Citera
2014-04-16, 13:36
  #7
Medlem
Känns nästan onödigt att svara då så många andra har kommit fram till samma sak, men för att du ska känna dig lite säkrare på hur du ska göra så säger jag precis som alla andra, det säger sig självt att man inte vill hamna i snutens kikare om man kan undvika det. Jag hade hellre låtit bli att röka om det var det enda alternativet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback