Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-13, 14:05
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThatCoolGuy77
Att hitta lace:at weed är näst intill omöjligt. Meth är det ännu mindre risk för, speciellt med tanke på att meth är närmast obefintligt här i svea rike. Oroa dig inte, ta 2 bloss och känn efter.
laceat med droger tror jag bara är myter eftersom jag har svårt att tro att någon skulle vinna något på att blanda in andra droger. Däremot kan det vara på sprejat med saker som får det att lukta mindre så det kan gå igenom tullen och annat som det att öka vikten, okända substanser som får gräset att tex bilda stenhård aska med ovanligt mycket tjära. Finns en sajt gritweed.co.uk där dom upptäckt vad grovt kriminella gör med våran ört.
Citera
2014-04-13, 16:02
  #26
Medlem
underdjurets avatar
Filtrera det noga innan du skjuter det så ska det nog gå bra.
Citera
2014-04-13, 16:13
  #27
Avstängd
Odla själv så slipper du köpa.
Citera
2014-04-13, 16:23
  #28
Medlem
Wokens avatar
Inge fel på det där ska du se!

Första gången du ska röka men du har 420 i ditt användarnamn.
Citera
2014-04-13, 19:02
  #29
Medlem
Antar att det var högpotent meth inblandat alternativt LSD eftersom Ts antingen skrubbar väggar med tandborste eller har vaknat upp naken och kamouflagefärgad i en skog och nu försöker ta sig hem...
Det hade varit intressant med en update om pris och bänga!

Mvh Mrweed
Citera
2014-04-13, 19:09
  #30
Medlem
Förutom att kvalitén är kass så ser det inte ut att vara något fel på det. Du ska vara glad att du fick köpa bara 3G dock, annars brukar det vara en femma som gäller. Inte för att det på bilden lär vara mer än max 1g dock
Citera
2014-04-13, 20:18
  #31
Medlem
Kan vara vätesulfid (H2S), luktar ruttna ägg, finns nära gejsrar/värma källor på island. Löjligt giftigt men vi är ännu mer känslig, för att den ska vara dödlig så kommer näsans receptorer vara fulla och man inte känner lukten.
Citera
2014-04-13, 20:36
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik420
Har aldrig rökt, sett eller luktat på gräs innan men en kompis köpte 3g åt mig från en han känner(inte alls bra). (Det är G13 indica). Det luktar riktigt mycket äggfis eller svavel. Så min fråga är är det något fel på det?

Är rädd för att det är laceat med typ meth för gräset var delat och jag var tvungen att köpa minst 3g vilket kanske är nog för att bli beroende. Langaren fick också veta att jag bara skulle prova det och se om jag gillar det. + för lukten.

Tack i förväg.

Inga problem med att röka det gräset, garanterat inte lace'at med metamfetamin eller liknande.

Dock så lär du ha blivit blåst på mängden, det är inte 3g på bilden, snarare 1g.
Citera
2014-04-14, 02:17
  #33
Medlem
Rökbart.

Dock borde du aldrig mer köpa av den idioten. Skitgräs+långt ifrån 3g, skulle jag ha fått det där hade jag fan utövat lite hederlig waterboarding på den jäveln.
Citera
2014-04-14, 17:46
  #34
Medlem
Svinhudens avatar
Du har ju helt klart blivit blåst. Det där skulle jag inte ge mycket för. Äggpruttlukt på det..

Du blir säkert påverkad hursomhelst med tanke på att du är ovan.

Hoppas du uppdaterar.
Citera
2014-04-17, 21:25
  #35
Medlem
Gav för mycket för det, 150/g. Men det finns inget annat här jag bor så så länge jag inte tar tåget till stockholm eller göteborg så får det duga. Var feg och tog ett litet blås för ett par dar sedan, kände mig inte ens påverkad. Ska röka riktigt om någon dag, uppdaterar efteråt. Det luktar av någon anledning inte äggfis/svavel längre antingen har jag vant mig eller så vet jag inte.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback