Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-12, 15:14
  #1
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
Ja, ibland röker jag på men eftersom jag är intresserad av rymden och universum i sin helhet så brukar jag alltid tänka på sådant, Detta förekommer även jag när jag är full, att jag börjar tänka på sådana saker för att se hur mycket jag klarar av att tänka på det men jag har då aldrig inte klarat av att inte tänka på det så jag undrar hur man kan hammna i det där tillståndet när man inte tänker fast men är ändå vid medvetande?
Citera
2014-04-12, 15:17
  #2
Medlem
Tror faktiskt inte det händer för någon. Är du vid medvetandet så tänker du alltid på något

Är konstant bäng men det hindrar mig inte från att spåna iväg på diverse tankar
Citera
2014-04-12, 16:59
  #3
Medlem
dsarvidus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlitePreston
Tror faktiskt inte det händer för någon. Är du vid medvetandet så tänker du alltid på något

Är konstant bäng men det hindrar mig inte från att spåna iväg på diverse tankar

Word. Har aldrig upplevt tanklöshet, däremot distans till tankeverksamheten.
Citera
2014-04-12, 17:44
  #4
Avstängd
ZLAKOWSKIs avatar
intressant, kan ingen annan dela med sig av några svar?
Citera
2014-04-12, 21:37
  #5
Medlem
erkfans avatar
Har en polare som blir exakt så, han orkar inte prata eller tänka överhuvudtaget. Zombiefied typ.
Citera
2014-04-12, 21:48
  #6
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
Efter 2-3 joppar blir man ju lite seg i kålan, annars tänker jag på allt möjligt
Citera
2014-04-12, 22:04
  #7
Medlem
ia015s avatar
När det börjar kicka in riktigt så fastnar man bara i någon konstig, lustig eller helt enkelt tråkig tanke som man tänker på i evigheter(känns det som) för att sedan helt plötsligt "vakna till" och inse att man nu är riktigt bäng
Citera
2014-04-13, 00:54
  #8
Medlem
Smuldegarns avatar
Visst, det finns ju gånger, som t.ex. tjugonde april, efter en halv dags rökande. Men rent generellt så tänker jag bra mycket mer när jag är bäng. Eller tänker mer kanske jag inte gör, men däremot tänker jag längre. En tanke som normalt skulle slutat efter jag kommit fram till en slutsats kan nu slutsatsen leda till en och annan tanke.
Citera
2014-04-13, 01:33
  #9
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Sån här blir jag oftast när jag har tagit opiater och rökt alldeles för mycket röka. Och det brukar sluta med att jag somnar. Men jag blir aldrig sån när jag bara röker cannabis.
Citera
2014-04-13, 03:15
  #10
Medlem
Battery6s avatar
Skulle säga att det beror på hur vardagligt det är för en att röka. Jag som har rökt dagligen i långa perioder upplever, kanske inte så förvånande, att cannabis inte längre känns speciellt då man hållit på ett tag. Är man inte van vid att vara stenad dag in och dag ut är det för mig självklart att tankarna rusar iväg så fort dom får den där extra kicken, har man å andra sidan varit stenad varje dag i veckor har man redan tänkt på allt intressant. Dock så måste man ju vara trött med för så länge man är pigg tänker man ju även om man är nykter.
Citera
2014-04-13, 03:57
  #11
Medlem
pulverhonungs avatar
Jag tänker snarare väldigt mycket när jag är riktigt bäng, brukar tänka på nästan varje ord och rörelse jag säger och gör.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback