Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-12, 13:40
  #1
Medlem
http://nyheter24.se/nyheter/766587-f...magen-pa-torsk

En fiskare hittade alltså en dildo i magen på en torsk han rensar.. Han tror själv att det kanske varit nån missnöjd kvinna som slängt den från en passerande färja

Kanske en av de allra sanslösaste fiskehistorier jag hört men ska tydligen vara alldeles sann... Kanske kan bli ett nytt hett bete?? Nån som provat??
Citera
2014-04-12, 15:14
  #2
Medlem
JahLoves avatar
hhaha...aldrig har ordspråket:

"Fitta luktar fisk" passat bättre...xD Nu har vi fått en förklaring till varför!!
Citera
2014-04-12, 15:17
  #3
Avstängd
Skulle torsken ha svalt en dildo? Är det möjligt att torsken gjort det eller är den en bonde som blivit trött på dildon själv och skapat det hela.
Citera
2014-04-12, 16:03
  #4
Medlem
Hur kan den varit igång utan batterier undrar jag?
Citera
2014-04-12, 19:37
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filosofen78
Hur kan den varit igång utan batterier undrar jag?

Fy fan vad äckligt, det går ju inte å äta den fisken nu
Citera
2014-04-12, 23:27
  #6
Medlem
Ceilingcats avatar
Citat:
Glömt betet på fisketuren? Ingen panik. En dildo kan fungera minst lika bra som lockbete.

Mhm. För normalfuntade människor har som regel alltid med sig dildos på sina fisketurer...

Asså, det här var nog den bästa fiskehistorien på hur länge som helst.
Citera
2014-04-26, 19:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ceilingcat
Mhm. För normalfuntade människor har som regel alltid med sig dildos på sina fisketurer...

Asså, det här var nog den bästa fiskehistorien på hur länge som helst.

Självklart!

http://sv.tinypic.com/r/2n21v12/8

Det är förövrigt en bekants skapelse, helt sjukt att den gav resultat.
Citera
2014-04-26, 19:19
  #8
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Nyheter24.se är fortsättningen på En Ding Ding värld.
Citera
2014-05-03, 11:04
  #9
Medlem
Oljemannens avatar
Det är ju inte ens en torsk på bilden!! Bedrövligt.
Annars har ju en själv fått upp makrill med en kondom i magen. Den var knuten så den hade vart skarp. Fisken åkte i igen kan jag lova. Men fan va vi skrattade!
Citera
2014-05-03, 14:56
  #10
Medlem
Batteridelen var tydligen inte med. Torsken hade bara svalt silikondelen.

Jag har havsfiskat i norge några gånger, och jag har blivit tipsad av flera storfiskare om att använda en dildo som lockbete. Tydligen ska det funka bra då dildos ofta är färgglada och/eller glittriga
Citera
2014-05-06, 07:35
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaniabruden
Batteridelen var tydligen inte med. Torsken hade bara svalt silikondelen.

Jag har havsfiskat i norge några gånger, och jag har blivit tipsad av flera storfiskare om att använda en dildo som lockbete. Tydligen ska det funka bra då dildos ofta är färgglada och/eller glittriga

Tank att brudar ar lika letta att locka som torskar. Glitter och farger, haha
Citera
2014-05-06, 15:17
  #12
Medlem
Skulle nog själv dra mig för att ta med en dildo i fiskelådan.. Kan bara tänka mig polarens min om han skulle se den i fiskelådan då man sitter ute i en båt... jo, men fan, det är säkert... Den är för fiske, jag lovar...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback