Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-12, 16:50
  #13
Medlem
S5 an e ju lite vatten å dammskyddad åxå, om du känner att de kan va en fördel, speciellt om du tänkt ha den länge.
Citera
2014-04-12, 16:57
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgus
Du har så rätt, de håller betydligt längre än så.
De slutar uppdateras efter 3-6 månader och med Samsungs plastiga bygge kommer skiten troligtvis gå sönder inom två år. Visst kommer den "fungera" om du tar hand om den, men omodern blir den nästan direkt.
Citera
2014-04-12, 17:48
  #15
Medlem
breakthebutterflys avatar
Skulle nog säga vilkendera, så länge TouchWiz är borta...
Citera
2014-04-13, 02:33
  #16
Medlem
julepumlans avatar
Köpte s5an på premiärdagen, helt klart nöjd. Dock rolig att dom skickade med fel simkort, det var inte bara jag som fått fel och på hemsidan stod det också fel hehe! Pinsamt av ett så stort företag
Citera
2014-04-13, 06:03
  #17
Medlem
mendokusais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkontobara
De slutar uppdateras efter 3-6 månader och med Samsungs plastiga bygge kommer skiten troligtvis gå sönder inom två år. Visst kommer den "fungera" om du tar hand om den, men omodern blir den nästan direkt.

S4an uppdateras då flitigt än så länge. Kom väl en stor update för bara en månad sen har jag för mig.
Citera
2014-04-15, 14:18
  #18
Medlem
supersassys avatar
Nu är jag lite nyfiken här.

Vilken ska du köpa/ köpte du?
Citera
2014-04-15, 16:49
  #19
Medlem
borguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ettkontobara
De slutar uppdateras efter 3-6 månader och med Samsungs plastiga bygge kommer skiten troligtvis gå sönder inom två år. Visst kommer den "fungera" om du tar hand om den, men omodern blir den nästan direkt.

Jag tror du fabulerar utan riktigt underlag. Lägg gärna ut en länk som styrker din teori.
Citera
2014-04-15, 20:54
  #20
Medlem
jsson98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supersassy
Nu är jag lite nyfiken här.

Vilken ska du köpa/ köpte du?

Efter att har varit på Elgiganten och jämfört de båda bredvid varandra så valde jag S4 för att jag kände att jag inte vill lägga 2000 kr extra för något som i princip är en klon utav sin föregångare.
Citera
2014-04-15, 21:57
  #21
Medlem
Kasperskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jsson98
Efter att har varit på Elgiganten och jämfört de båda bredvid varandra så valde jag S4 för att jag kände att jag inte vill lägga 2000 kr extra för något som i princip är en klon utav sin föregångare.

Härligt. Återkom gärna om du är nöjd med ditt köp. Vore intressant!
Citera
2014-04-26, 03:18
  #22
Medlem
Står i valet och kvalet mellan S4+ och S5. Efter många unboxningar och reviews på youtube lutar det åt S4 plus. Enda fördelen med S5, för mig, är att den är vattentät. Har tappat en mobil i havet en gång, men det är sånt man får leva med, kanske.. Sedan tycker jag att S5 känns lite för stor i handen när jag var och klämde på den. Samt priset.. S4+ med Halebop Rubbet för 369:- där man ringer gratis, messar, mmsar och surfar 3 gb är en bra deal!!

Återkommer när jag köpt.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback