Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-12, 14:47
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Det är inte CT som är värsta med benso utan det psykologiska suget kommer ligga långt inne i ditt själ...det tog för mig några år innan jag kände mig helt rent psykologisk efter flera års benso-missbruk...

Menar inte för att sabba ditt mål att trappa ner ditt missbruk (om jag förstått rätt av tråden) utan vill just påpeka att bara bita ihop, en månad är ingenting och när du lyckats komma ut från CT...förbli rent för dessa piller är rena giftet...

Som du skrivde själv, tänkte ta 2st slutar med man har käkat upp allt...benso är rena giftet...

mvh M
ja det har blivit lite så att jag tar under en vecka eller två oftast höga doser sen en grov avtändning, sen repeat liksom. målet är inte att sluta helt dock vill kunna ta ibland när man ska göra viktiga saker som är nervösa... ätit till o från i ett år men alltid med uppehåll och utan speciell at när jag slutat, bara mått lite kasst sen köpt igen och mått som en kung all social fobi och ångest helt borta precis som det ska vara, bara man itne flöddrar sönder dvs... men sen gick det utför nåt halvår sen, sen har jag märkt att ATs har blivit ännu värre av nån anledning, kanske högre doser vet inte.. men lite jobbigt att hålla på med ups and downs, må sjukt bra ena stunden sen må bedrövlig med trippel ångest och osäkerhet. men det är det eller helt enkelt må dåligt, varken glad eller överdriver dåligt. men nu när dessa är slut så är det iaf uppehåll tror inte jag kommer kunna sluta helt iaf :/ bara jag hade kontrollen.

undra om tramadol vore nåt istället, kanske lågdos ett par ggr veckan.. eller kanske ännu värre
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback