Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2002-12-12, 16:27
  #1
Medlem
GodModes avatar
Jag kommer med storsta sannolikhet kopa ericssons nya p800 , jag tror att den kommer att krossa alla Nokias nya modeller.
Citera
2002-12-13, 00:10
  #2
Medlem
Jag tror att Neonode N1 kommer bli både bättre och billigare.

http://www.mobil.se/special/nytt/neonode/20021212_neonode.html

Citera
2003-06-16, 14:27
  #3
Medlem
Ifall den någonsin kommer. Jag har följt utvecklingen av N1 sedan nästan ett år tillbaka. Datumet för då den ska släppas har ändrats sjutits framåt om och om igen fram till nu då de säger att de inte ens är säkra på att den ska släppas i år. Från början var det tänkt att den skulle komma ut på marknaden redan förra året, ungefär samtidigt som P800.

Samtidigt så är Neonode ett riktigt osäkert företag. Ifall du köper en N1 för 5000 så har du inga garantier för att företaget Neonode kommer att finnas kvar ett halvår senare för att fixa en eventuell skada. Det är en bra anledning att tänka sig för två gånger innan man köper en N1 eftersom det är företagets första telefon och de har haft väldigt mycket problem med den. Det är väl inte helt otroligt att det kommer att finnas hårdvarubuggar på den första versionen.
Citera
2003-06-17, 01:18
  #4
Medlem
User: Unknowns avatar
P800 är ju en riktigt trevlig leksak! Tyvärr för stor för att konkurrera med mobiltelefoner, men om man vill bära med en klump så är den mycket bra. Med Opera som browser kan man surfa på alla sidor jag provat åtminstone, inklusive hotmail och div forum.
Citera
2003-08-20, 15:05
  #5
Medlem
Fogelbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User: Unknown
P800 är ju en riktigt trevlig leksak! Tyvärr för stor för att konkurrera med mobiltelefoner, men om man vill bära med en klump så är den mycket bra. Med Opera som browser kan man surfa på alla sidor jag provat åtminstone, inklusive hotmail och div forum.

instämmer med föregående talare, Jag har min P800 i tjänsten och jag jobabr med ett par SMS-tjänster som kan behöva min uppmärksamhet även om jag inte finns på kontoret. OPERA läsaren klarar ASP sidor vilket passar mig perfekt. E-post klienten i P800 och också suverän.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback