Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-13, 23:37
  #13
Medlem
bluemoons avatar
och fimpe luktar hallon !!
Citera
2014-04-13, 23:58
  #14
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faber Castell
Jointhållare är utmärkta att förvara spliffar i. Det är bara att droppa i den när man puffat klart, sätta på locket och låta den självdö. Då spelar tjocklek och längd mindre roll.

http://www.redeyefrog.co.uk/acatalog/jointtube300.jpg
Har du bara tillräckligt med weed, så slocknar den av sig själv nästan omgående
Citera
2014-04-14, 00:04
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaramojaQ
Röker ni helst 1 stor fet jolle eller 2 små lite smalare?

Med personer eller solo är också inbakat i frågan


Jag röker inte längre, men när jag gjorde det brukade jag rulla en riktig feting.

Kunde t ex rulla en med ett gram AK 47 (för att ge ett litet exempel) och sen röka på den tills min hjärna var riktigt stekt. Ni vet sånna där joppar man blir sittandes med stirrandes ut i universum så den slocknar av sig själv.

Sen kan man gå och röka på den ett par ggr till och kanske räckte den ofta till att bli riktigt morgonbäng på också. Kram /Greyninja
Citera
2014-04-14, 21:48
  #16
Medlem
Battery6s avatar
Konstig fråga. Röker en lagom för den stunden. Med vänner eller ensam spelar ingen roll, röker gärna hur som.
Citera
2014-04-17, 00:10
  #17
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
en stor jävel så man kan stå där i mörkret och vara bäng utan att behöva tända en till
Citera
2014-04-17, 11:15
  #18
Medlem
erkfans avatar
Två små! Att va lite halvbäng är härligt det med, det skulle väl va som en vanlig dag fast ja skulle må lite bättre.
Citera
2014-04-17, 14:22
  #19
Medlem
Fördelar alltid hellre upp flera "små" än en stor. Mina feta blir för feta och det blir att jag ödslar massa mysigt röka plus att när jag sitter vid datorn så känns det inte lika soft att bara bolma på. Vill jag röka ner mig så åker pipan fram efter 2 mindre helt enkelt
Citera
2014-04-17, 15:53
  #20
Medlem
Spriteees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faber Castell
Jointhållare är utmärkta att förvara spliffar i. Det är bara att droppa i den när man puffat klart, sätta på locket och låta den självdö. Då spelar tjocklek och längd mindre roll.

http://www.redeyefrog.co.uk/acatalog/jointtube300.jpg
Dessa får man när man köper färdigrullade i Chris Riktigt bra att ha några st hemma!

ont: Hellre 2 st små ensam, eller 1 st stor med polare
Citera
2014-04-19, 12:06
  #21
Medlem
Smokey-the-bears avatar
Stor givetvis ^^,
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback