Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-04-15, 15:04
  #25
Medlem
Ducken11s avatar
Se det som läropengar.
Finns alltid risker med att köpa från folk man inte känner. Vill du inte ta risken, then dont...
Citera
2014-04-15, 15:57
  #26
Medlem
Kaospojkens avatar
Själv hade jag gått vidare med mitt liv och lärt mig utav misstaget.
Sagt till alla att inte köpa av denna person.

Det andra alternativet vore väl dock att misshandla honom grovt och ta tillbaks pengarna, har han inga pengar så sno hans kläder. Detta förtjänar han, och det vore väldigt komiskt.
Känns dock inte riktigt värt besväret i min mening.
Citera
2014-04-15, 15:59
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flowerpower123
vad tycker ni man ska göra om man blir blåst av en jävla skit blatte på 500 kr jag funderar på att köpa ett vapen och döda han..

han sa att grisen kom och han fick "kasta" det och sånt. vad tycker ni jag ska göra? eller skulle gjort

Ta hans skor och kasta de på honom. Det lär svida rejält, samtidigt som du får en rolig stund...
Citera
2014-04-16, 14:34
  #28
Medlem
pulverhonungs avatar
jag blev blåst för ett par månader sen på 1000 spänn av några blattar, satte upp 3 olika vpns och ringde polisen vid olika tillfällen och sa att han langade till småbarn på skolor osv, han åkte dit 1 vecka senare nu har du iallafall lärt dig en läxa, ge aldrig pengar i förhand och om du gör det, gör det inte till en random blatte från ett gatuhörn.
Citera
2014-04-16, 23:55
  #29
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
Om han inte har en massa kompisar som kommer bli inblandade är det bara att banka skiten ur han. använd inte vapen! var ingen fegis
Citera
2014-04-16, 23:56
  #30
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
jag blev blåst för ett par månader sen på 1000 spänn av några blattar, satte upp 3 olika vpns och ringde polisen vid olika tillfällen och sa att han langade till småbarn på skolor osv, han åkte dit 1 vecka senare nu har du iallafall lärt dig en läxa, ge aldrig pengar i förhand och om du gör det, gör det inte till en random blatte från ett gatuhörn.
hahahaha
Citera
2014-04-16, 23:56
  #31
Avstängd
KurtDonaldCobains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
jag blev blåst för ett par månader sen på 1000 spänn av några blattar, satte upp 3 olika vpns och ringde polisen vid olika tillfällen och sa att han langade till småbarn på skolor osv, han åkte dit 1 vecka senare nu har du iallafall lärt dig en läxa, ge aldrig pengar i förhand och om du gör det, gör det inte till en random blatte från ett gatuhörn.
dubbel post sorry
Citera
2014-04-17, 08:50
  #32
Medlem
P1ngvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.Van-Imo
Antar du räknar vanliga kranar som att köpa "på gatan"? Förstår inte hur man orkar med SR och sånt, hur jobbigt och svårt kan det vara att hitta stabila och ärliga kranar i dagens samhälle? Förutsatt att man inte bor i arjeplog... Jag har iaf bara handlat på gatan eller av vänner. Det jag köper är av riktigt bra kvalité och jag får den mängd jag betalar för, standardhasch köper jag endast om jag kommer över det riktigt billigt.

Ja det är vad jag menar. Vi brukar ju kalla det gatan. Alltså det är inte jobbigt med SR och liknande. Beställa och sen ha det i brevlådan dagen efter är jävligt smidigt faktiskt. Då har man dessutom ett stort sortiment och får inte bara bra kvalité utan också chansen att variera sig i större grad då man väljer mellan flera och olika vendors utbud. Men självklart finns det bra langare också som duger gott och väl men still i framförallt mindre städer kan det vara svårt att hitta en langare som alltid har kvalité hemma.
Citera
2014-04-17, 09:27
  #33
Medlem
Är man så dum så att man betalar innan man har inspekterat varan så får man faktiskt skylla sig själv.
Det är säkerligen inget som enbart "blattar" sysslar med heller, jag har svårt att se att det inte finns folk från alla världens hörn som beter sig likadant.

I grund och botten så är jorden överbefolkad med idioter och gruppen gatukranar är nog ganska rikligt befolkad på puckon faktiskt...

Ta kontakt igen och säg att du vill ha dina pengar eller gräset, det är inte ditt fel om han åker dit, han får leverera det du har betalat för.
Blir personen aggresiv eller ignorerar dig så ta det inte vidare, se det som en läxa ist och gör fan inte samma puckade val igen nästa gång...
Citera
2014-04-17, 11:09
  #34
Medlem
erkfans avatar
Glöm det och handla aldrig av den typen igen.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback