2014-10-07, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wunb
Du behöver inte göra nåt, redan ute ur kroppen.
Okej vad bra! Hur länge håller hasch i kroppen annars då?
Citera
2014-10-07, 23:34
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dammsugaren12
Okej vad bra! Hur länge håller hasch i kroppen annars då?

2 veckor brukar vara en tumregel innan all THC har försvunnit ur ditt system.
Citera
2014-10-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sm0okey
Marknadsplatserna har sina trådar här på forumet spana in b.la Agora har för mig att det är invites only så få tag på en sådan.
Sen ska du ju lära dig TOR, kryptering etc och när du gör det så passa på att leta efter fler marknadsplatser på darkweb det finns massvis.

Försök dock hålla dig till inrikes även om priserna i utlandet kan locka så är det inte värt risken att åka dit i tullen.

Sen som Frostflakes sa så är dom medicinerna absolut inga problem att blanda med cannabis.
Men personligen skulle jag försöka skippa lyrican då den har en tendens att intensifiera cannabisruset enormt och det kan bli lite snurrigt där ett tag.

Tack igen! Fick idag reda på att cancern blivit värre igen, så ska börja behandling snart igen.
Har inte riktigt ork att sätta mig in det här just nu.
Är det lätt att beställa genom TOR? Har pillat lite med det förr.
Citera
2014-10-08, 16:31
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jbbs
Tack igen! Fick idag reda på att cancern blivit värre igen, så ska börja behandling snart igen.
Har inte riktigt ork att sätta mig in det här just nu.
Är det lätt att beställa genom TOR? Har pillat lite med det förr.

Inget att tacka för.
Tråkigt att höra.

Skulle starkt råda dig att höra runt på diverse amerikanska forum och kanske även här.
En del hävdar att cannabis botar, andra säger att det hjälper en att ta sig igenom behandlingarna.

Har du pysslat med TOR förr ska det nog inte vara några större problem att beställa direkt lär dig bitcoins bara för betalning.
En sida för BTC är väl localbitcoins snabbast men kanske inte bäst kurs.

Lycka till.
Citera
2014-10-08, 19:11
Medlem
Försöker smula mitt hasch från SR (Hexagram) heter det.

Det är helt otroligt hårt och lite sandaktigt, går knappt att smula när man eldar på det t o m.
Hur fasiken ska jag få ner det här i spliffen?

När jag menar att det är hårt, så menar jag absolut stenhårt. Elda hjälper knappt.
Citera
2014-10-08, 19:56
Medlem
VeetLuurks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strokes
Försöker smula mitt hasch från SR (Hexagram) heter det.

Det är helt otroligt hårt och lite sandaktigt, går knappt att smula när man eldar på det t o m.
Hur fasiken ska jag få ner det här i spliffen?

När jag menar att det är hårt, så menar jag absolut stenhårt. Elda hjälper knappt.

Det är nästan utan tvekan blandat, har fått mig en del skit när jag har varit tvungen att köpa genom "kompisar". Vid dessa tillfällen har jag aldrig lyckats spliffa, både för att det är omöjligt att mecka, och får man i små torra bitar glöder de knappt över huvud taget, utan trillar bara ut typ ... Därför har jag alltid "screens" till pipan ifall det värsta skulle hända.
Citera
2014-10-08, 20:46
Medlem
suprorets avatar
Hur mycket luktar en släkt joint om man har den inomhus? Hur gör ni?

Är så trött att känna mig tvungen att röka upp hela på en gång.

Edit:
Jag kör med tobak men skulle lätt röka rent istället om det skulle hjälpa.
Senast redigerad av suproret 2014-10-08 kl. 20:54.
Citera
2014-10-08, 20:48
Medlem
psykos7s avatar
Löses THC:et upp om man lägger haschet i en kopp kaffe? Kan jag dricka det och få ut full effekt utav kaffet eller är kaffet inte tillräckligt varm för att lösa upp thcn?
Citera
2014-10-08, 20:52
Medlem
Thubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykos7
Löses THC:et upp om man lägger haschet i en kopp kaffe? Kan jag dricka det och få ut full effekt utav kaffet eller är kaffet inte tillräckligt varm för att lösa upp thcn?
Några saker måste nog klargöras här. Värme använder man för att dekarboxylera THCn så den får effekt. Dekarboxylering görs bra i ugn på ca 100 graders värme i ca 20 min. Vill man lösa THC i någonting måste man ha fett eller alkohol. Att lösa THC är inte synonymt med att dekarboxylera THC så mycket effekt går förlorad vid oralt intag om man inte dekarboxylerar. Löser man sitt THC i fett kan man passa på att dekarboxylera samtidigt, genom att "steka" gräset/haschet i några minuter. Detta kan därefter silas (om man vill) och sedan blandas med valfri dryck.
Personligen tror jag inte att kaffe självt är varmt nog för att dekarboxylera THCn, och löser sig gör den inte om du inte har alkohol eller fett i kaffet.
Citera
2014-10-08, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av suproret
Hur mycket luktar en släkt joint om man har den inomhus? Hur gör ni?

Är så trött att känna mig tvungen att röka upp hela på en gång.

Edit:
Jag kör med tobak men skulle lätt röka rent istället om det skulle hjälpa.
Tyvärr luktar släckta gåsar ganska mycket men går absolut att lösa;

1. Stoppa ner dina rester i en lagom stor ziplock-påse och tryck ur all luft. Påsen behöver inte vara gigantisk. Optimal storlek är så att gåsen kan "ligga" ner mot botten utan att behöva böjas.

2. Rulla din slutna påse runt gåsen tätt. Inte nödvändigt, men underlättar enormt för nästa steg.

3. Ta en till påse och tryck ner den första påsen med gåsen i. Bagception?
Var försiktig så du inte knögglar ihop din joint, blir lite jobbig att röka efter.

4. Lägg ner påsen i något som kan förseglas med lätthet. Brukar använda min snusdosa som jag meckar i när jag är ute.
Citera
2014-10-08, 21:44
Medlem
suprorets avatar

Tack, blir definitivt att testa!
Citera
2014-10-08, 21:45
Medlem
psykos7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thubbe
Några saker måste nog klargöras här. Värme använder man för att dekarboxylera THCn så den får effekt. Dekarboxylering görs bra i ugn på ca 100 graders värme i ca 20 min. Vill man lösa THC i någonting måste man ha fett eller alkohol. Att lösa THC är inte synonymt med att dekarboxylera THC så mycket effekt går förlorad vid oralt intag om man inte dekarboxylerar. Löser man sitt THC i fett kan man passa på att dekarboxylera samtidigt, genom att "steka" gräset/haschet i några minuter. Detta kan därefter silas (om man vill) och sedan blandas med valfri dryck.
Personligen tror jag inte att kaffe självt är varmt nog för att dekarboxylera THCn, och löser sig gör den inte om du inte har alkohol eller fett i kaffet.
Okej tack så mycket!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in