2022-11-18, 22:51
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoVidNitton1337
Hahahaha helvete vad deppig du var då… här har vi en utanför samhället det märks
Jag följer inte era regler och normer som man blir illamående av, det är helt korrekt. Att du säger att jag är utanför samhället är inte en ''burn'' på mig, Svensson. Det är jag stolt över. Ingen kan styra mig.
Citera
2022-11-18, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HalvTomt-Glas
Jag följer inte era regler och normer som man blir illamående av, det är helt korrekt. Att du säger att jag är utanför samhället är inte en ''burn'' på mig, Svensson. Det är jag stolt över. Ingen kan styra mig.
Hahaha var det jobbigt som liten? Alkoholiserade föräldrar?
Citera
2022-11-18, 23:00
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Hahaha var det jobbigt som liten? Alkoholiserade föräldrar?
Så du har ingen riktig comeback alltså? Typiskt.
Citera
2022-11-18, 23:02
Bannlyst
Citat:
Så du har ingen riktig comeback alltså? Typiskt.
Behöver ingen comeback, jag är inte vilse.
Citera
2022-11-18, 23:03
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Behöver ingen comeback, jag är inte vilse.
Ännu ett typiskt boomer-Svenne svar. Betyder inget.
Citera
2022-11-18, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ännu ett typiskt boomer-Svenne svar. Betyder inget.
Nu pratar vi om dig och ditt utanförskap. Enligt dig själv är du utanför. Ensam liten klen. Svag för knark.
Mycket har vi att beskylla dina föräldrar för det kan jag lova dig.
Citera
2022-11-18, 23:11
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Nu pratar vi om dig och ditt utanförskap. Enligt dig själv är du utanför. Ensam liten klen. Svag för knark.
Mycket har vi att beskylla dina föräldrar för det kan jag lova dig.
Jaså ''enligt mig själv'' så är jag alla dedär sakerna? Märkligt att jag inte minns att jag skrev det, nästan som att du, en typisk Svenne, sitter här och hittar på saker du inte har någon vetenskap om. Vad ovanligt..
Man är inte vilsen ifall man vet vem man är och vad man vill ha, och inte låter sig styras av andra Svenskar så som du uppenbarligen gör.
Citera
2022-11-18, 23:14
Bannlyst
Citat:

Citat:
Jaså ''enligt mig själv'' så är jag alla dedär sakerna? Märkligt att jag inte minns att jag skrev det, nästan som att du, en typisk Svenne, sitter här och hittar på saker du inte har någon vetenskap om. Vad ovanligt..
Man är inte vilsen ifall man vet vem man är och vad man vill ha, och inte låter sig styras av andra Svenskar så som du uppenbarligen gör.
Hahahaha låter ovan tala.
Citera
2022-11-18, 23:18
Medlem
HalvTomt-Glass avatar
Citat:
Hahahaha låter ovan tala.
Gubbe lilla jag menade vart skrev jag att jag är vilsen. Vad tyder på det? Lägg av med barntaktikerna nu, att låtsas inte förstå vad jag syftar på. Eller glömmer du det du själv skriver inom 10 minuter?
Citera
2022-11-18, 23:58
Medlem
ibutus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perlite
Nej, men om du dricker mycket alkohol så kommer det där blodprovet visa det. Inte hur mycket du druckit men att din lever har fått ta mycket stryk pga att du just druckit.

Jag förstår! Tack för ditt svar <3
Citera
2022-11-19, 00:11
Bannlyst
Citat:
Gubbe lilla jag menade vart skrev jag att jag är vilsen. Vad tyder på det? Lägg av med barntaktikerna nu, att låtsas inte förstå vad jag syftar på. Eller glömmer du det du själv skriver inom 10 minuter?
Var eller vart har du tydligen inte lärt dig heller. Måste vara knarket som sabbat din skalle.
Citera
2022-11-24, 09:43
Medlem
Tips på lite mindre potenta strains och helst ren sativa & indica. Skruvade hybrider med 20-30% thc är inte intressant. Men typ cherry pie eller liknande.

Ha en skön torsdag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in