Hej jag rökte precis ungefär 5 bloss på en spliff med amnezia hase. Nu strömmar blodet till huvudet så jag blir svimfärdig. Jag känner att munnen blivit torrare. Är det normalt en första gång eller vad tror ni?
Hej jag rökte precis ungefär 5 bloss på en spliff med amnezia hase. Nu strömmar blodet till huvudet så jag blir svimfärdig. Jag känner att munnen blivit torrare. Är det normalt en första gång eller vad tror ni?
Japp. Sitter ner, drick en läsk och käka en frukt.
En annan sak jag undrar över är om gräset ska vara lite fuktigt eller helt snustorrt, för mitt var väldigt torrt så när jag skar det så flög det lite små bitar.
En annan sak jag undrar över är om gräset ska vara lite fuktigt eller helt snustorrt, för mitt var väldigt torrt så när jag skar det så flög det lite små bitar.
Gör ingen större skillnad förutom att det är lite svårare att mecka med, samt att lukten och smaken blir sämre. Helst ska det vara lite kladdigt bara.
Bara jag som tycker att cannabis luktar godare än tobak? Iome att det är färskare och inte supertorr skit.. tobaklukt är typ som det luktar av att röka bränd cannabis, usch
Eeeh kan man torka haschet? Vill ha det så torrt som möjligt så jag kan pulverisera det
Det gröna vill jag dock ha tvärtom, smörigt
Torrt hasch är hasch som har blivit av med det mesta av gottigheterna. Har aldrig under mina numera rätt många år som rökare stött på ett torrt hasch som har varit bra.
Torrt hasch är hasch som har blivit av med det mesta av gottigheterna. Har aldrig under mina numera rätt många år som rökare stött på ett torrt hasch som har varit bra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!