Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-10, 23:17
  #1
Medlem
jompa101s avatar
Tjena, ska hålla mig kortfattad.
jag röker ibland och har väldigt väldigt bra minnen då jag brukade cannabis oftare något år tillbaka.
I dagen läge så händer det ibland att man röker men när detta väl händer så känner jag mig inte alls road, jag upprepar mig själv och säger samma sak fast jag vrider och vänder på det i olika perspektiv och folk orkar inte lyssna.

något som känner igen detta?

tycker i för sig att det är gött som fan att muncha o checka någon rulle från gång till gång.
Citera
2014-04-10, 23:20
  #2
Medlem
Penningskramlarens avatar
Det släpper om du håller upp nån månad då och då. Brassa på du!
Citera
2014-04-10, 23:44
  #3
Medlem
GanjahSmokes avatar
Det är ju alltid bra att ha uppehåll med allt i mellan åt.

Vad röker du för typ av röka ?

Stor skillnad på hur man bli och mår på olika sorters gräs och brunt.
Citera
2014-04-11, 00:42
  #4
Medlem
belieberns avatar
varför röker du? är det för att passa in i en grupp? för att erhålla någon social status i din umgängeskrets? får du ut något av att röka? blir din värld bättre?
låter mer som att du kommit in i en vana och att du har kommit till insikt att den inte ger dig så mycket. bättre att lägga av helt och hitta något vettigare att lägga tid på, som att lära sig virka eller något.
Citera
2014-04-11, 01:23
  #5
Medlem
Gör det du vill göra. Och vill du bli bättre på något, så bli det. Gör något åt det som klämmer så blir det bättre!
Citera
2014-04-11, 01:41
  #6
Medlem
Om du inte gillar det, så låt bli. Inte lika gott varje gång så klart, men kanske man har rökt för ofta/mycket
Citera
2014-04-11, 01:46
  #7
Medlem
Big.Bangs avatar
Du är en pundare, fortsätt rök du.
Citera
2014-04-11, 02:38
  #8
Medlem
Jellohs avatar
Att vrida och vända på saker i olika perspektiv kan vara nyttigt i bland. Du kanske inte skall röka i grupp utan ha gräset som egenterapi. Orkar dina kompisar lyssna på dej annars? Kan ju vara en grupp som inte är gjord för filosofiska utsvävningar. Rök i andra sammanhang. Promenera. Njut av natur. Eller lägg ned. Det är bara du som styr.
Citera
2014-04-13, 04:00
  #9
Medlem
pulverhonungs avatar
Har känt likadant. Röker bara med kompisar typ en två gånger i månaden nu för tiden och resten av gångerna röker jag ensam med en go film och munch
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback