Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-10, 20:36
  #13
Medlem
TraeHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse92
Vet du vad du pratar om?

Det skulle jag absolut våga påstå.
Citera
2014-04-10, 20:37
  #14
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TraeHitler
Det skulle jag absolut våga påstå.
Okej då!
Citera
2014-04-11, 22:32
  #15
Medlem
Ceilingcats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oggestaden
Har du rökt förut? I vilket fall, så borde du börja lugnt, och det med en strain med hög CBD-halt eftersom det är anti-psykotiskt. Sen jobbar du dig uppåt om du känner för det, men för yodas skull ta det jävligt lugnt med puffat i början!

Vad för sorts psuedohallucinationer hade du?

Nej, jag har inte rökt förut. Jag har ingen plan på att som du säger arbeta mig uppåt heller. cannabis är mest något jag är nyfiken på - jag måste ju se vad hajpen handlar om

Visuella och auditoriska för det mesta, har sett 'visioner' och hört skrik i huvudet. Har haft lite av det mesta - känslan av att sängen gungar, dragits in i andra 'världar', Det mesta lutade tyvärr mot skräckfilms-hållet och var riktigt förbannat otrevligt, så det är inte för intet som jag tvekar att röka...
Citera
2014-04-11, 23:31
  #16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceilingcat
Nej, jag har inte rökt förut. Jag har ingen plan på att som du säger arbeta mig uppåt heller. cannabis är mest något jag är nyfiken på - jag måste ju se vad hajpen handlar om

Visuella och auditoriska för det mesta, har sett 'visioner' och hört skrik i huvudet. Har haft lite av det mesta - känslan av att sängen gungar, dragits in i andra 'världar', Det mesta lutade tyvärr mot skräckfilms-hållet och var riktigt förbannat otrevligt, så det är inte för intet som jag tvekar att röka...

Alltså du har kanske inte dom allra bästa förutsättningarna med dig om du ska röka för första gången, men vad ska man säga, antingen går de bra eller så går det åt helvete.. Enbart du som kommer veta om du testar röka !
Citera
2014-04-20, 12:10
  #17
Medlem
BigFatCones avatar
Vi testar här istället.

Hallucinogener --> Cannabis
/Moderator
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback