Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-08-12, 11:49
  #1
Medlem
Solstolens avatar
Vågrandiga piké? Tips på några snygga?
Citera
2005-08-13, 06:35
  #2
Medlem
PiLLerILLers avatar
Jag är ledsen men pikétröjan är ett fruktansvärt osexigt plagg. Att du dessutom vill ha en randig övergår mitt förstånd.
Citera
2005-08-13, 10:42
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Jag är ledsen men pikétröjan är ett fruktansvärt osexigt plagg. Att du dessutom vill ha en randig övergår mitt förstånd.


"Go away, bitch"! Finns inget som kan bli mer rätt än piké, har ingen aning vad fan du pratar om... köper du dina kläder på dressman eller?



// peakk
Citera
2005-08-13, 10:52
  #4
Medlem
SmolderingAssess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solstolen
Vågrandiga piké? Tips på några snygga?

Det finns en schysst Fred Perry som är randig, tror det var på NK (STHLM)...

Citera
2005-08-13, 11:33
  #5
Medlem
Bishops Armss avatar
En tråd precis i min smak! Plagget piké är troligtvis det snyggaste och mest flexibla som någonsin tillverkats. Själv föredrar jag enfärgade då jag uppskattar stilrenhet, färgerna som gäller är vita, svarta och mörkblåa. Nog om det, ska ge dig lite tips! Dom i särklass snyggaste pikéerna tillverkas utav Lacoste, Fred Perry, Ben Sherman och Yves Saint Laurent, även Ralph Lauren duger om passformen passar just dig. Tänk på att vara nogrann då du provar plaggen så du får en med bra passform, det är stor skillnad mellan märke och märke. Ska du nu prompt skaffa en två- eller flerfärgad piké så skulle jag rekomendera att du köper en mörkblå med vita linjer och detaljer, det är snyggt och passar bra till dom flesta jeansen.

PiLLerILLer >
Tjock munktröja från J. Lindeberg?
Citera
2005-08-13, 12:31
  #6
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Battistini har fina randiga...nej ärligt har duffer grymma tvärrandiga.
Citera
2005-08-13, 13:20
  #7
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peakk
"Go away, bitch"! Finns inget som kan bli mer rätt än piké, har ingen aning vad fan du pratar om... köper du dina kläder på dressman eller?



// peakk

Ja du, bara för att något är inne behöver det inte vara sexigt. Matcha du din randiga pikétröja med ett par seglarskor så blir du en fin 80-tals stekare.

Vad skall jag på Dressman att göra?
Citera
2005-08-13, 15:46
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Ja du, bara för att något är inne behöver det inte vara sexigt. Matcha du din randiga pikétröja med ett par seglarskor så blir du en fin 80-tals stekare.

Vad skall jag på Dressman att göra?

Piké är inget som är inne, heller inget som är ute... en pike kan inte ens bli omodern av en jävla modeorkan ala j.lindeberg! Samma sak som skjorta, kostym och rock! Det bara är där....

Randiga piketröjor är ju iofs jävligt inne nu, och seglarskor är väl fina. Hur går det med din iron maiden t-shirt som är helt jävla urtvättad och sitter som ett hus? Eller ditt fettäckliga svarta hår som inte klippts på ett halvår...


// peakk
Citera
2005-08-13, 16:17
  #9
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peakk
Piké är inget som är inne, heller inget som är ute... en pike kan inte ens bli omodern av en jävla modeorkan ala j.lindeberg! Samma sak som skjorta, kostym och rock! Det bara är där....

Randiga piketröjor är ju iofs jävligt inne nu, och seglarskor är väl fina. Hur går det med din iron maiden t-shirt som är helt jävla urtvättad och sitter som ett hus? Eller ditt fettäckliga svarta hår som inte klippts på ett halvår...


// peakk
hmm, nästan på gränsen till personangrepp det där. Du vet väl inte hur pilleriller ser ut heller för den delen?

Hur ser piké ut, nån som kan upplysa mig?
Citera
2005-08-13, 16:27
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
hmm, nästan på gränsen till personangrepp det där. Du vet väl inte hur pilleriller ser ut heller för den delen?

Hur ser piké ut, nån som kan upplysa mig?

Nej, vet han hur jag ser ut? Han klagade på mina piker, jag klagade på hans t-shirtar..it´s even

Se pike på http://www.lacoste.com

// peakk
Citera
2005-08-13, 16:28
  #11
Avstängd
edbergs avatar
Pike ar alltid ratt...

Favoritmarken just nu ar:

- Sergio Tacchini (skon oldschool kansla)...
- Lacoste (krokodilen gar aldrig ur tiden)...
Citera
2005-08-13, 16:55
  #12
Medlem
PiLLerILLers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peakk
Piké är inget som är inne, heller inget som är ute... en pike kan inte ens bli omodern av en jävla modeorkan ala j.lindeberg! Samma sak som skjorta, kostym och rock! Det bara är där....

Randiga piketröjor är ju iofs jävligt inne nu, och seglarskor är väl fina. Hur går det med din iron maiden t-shirt som är helt jävla urtvättad och sitter som ett hus? Eller ditt fettäckliga svarta hår som inte klippts på ett halvår...


// peakk

Jo, pikétröjor är faktiskt inne just nu.

Du har inte fattat att jag är kvinna va? Syns inte min avatar?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback