Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-10, 13:49
  #13
Medlem
Tomatpures avatar
Bara att ösa på om du ska annat än skjuta, safe to say dpt är riktigt maxat iv, slöseri på annat sätt
Citera
2014-04-10, 17:04
  #14
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Bara att ösa på om du ska annat än skjuta, safe to say dpt är riktigt maxat iv, slöseri på annat sätt

DPT är riktigt maxat nasalt med.. Hinner du ens få ur nålen innan hyperspace? Läste att dom brukar rekommendera en sitter om man skjuter DMT, annars hinner man inte ta ur nålen.. tydligen..
Citera
2014-04-11, 08:58
  #15
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
DPT är riktigt maxat nasalt med.. Hinner du ens få ur nålen innan hyperspace? Läste att dom brukar rekommendera en sitter om man skjuter DMT, annars hinner man inte ta ur nålen.. tydligen..
Tar en 2-3 sek, så glider man iväg 20-30min innan det dalar, gillade iofs att pumpa långsamt 4 sek ca.
Citera
2014-04-11, 23:48
  #16
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Tar en 2-3 sek, så glider man iväg 20-30min innan det dalar, gillade iofs att pumpa långsamt 4 sek ca.

Ni är galna alltså! Blir man egoupplöst har jag märkt att de inte spelar någon roll hur långt ruset är, 10min eller 4 timmar, varje gång jag "kommer tillbaka" har jag INGEN aning om hur lång tid de har gått, måste titta klockan & blir lika förvånad varje gång.
Citera
2014-04-12, 00:20
  #17
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Ni är galna alltså! Blir man egoupplöst har jag märkt att de inte spelar någon roll hur långt ruset är, 10min eller 4 timmar, varje gång jag "kommer tillbaka" har jag INGEN aning om hur lång tid de har gått, måste titta klockan & blir lika förvånad varje gång.
Flög aldrig riktigt iväg, rejäla hallucinationer och fraktaler, dosen var först 50mg sedan 2 dagar efter 120mg den sista blev jag helt lost och hörde polissirener och tunnelseende med riktigt blurrigt, men kom aldrig iväg i the DMT sense. Kanske man faktiskt måste ha DMT.
Citera
2014-04-13, 22:25
  #18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Flög aldrig riktigt iväg, rejäla hallucinationer och fraktaler, dosen var först 50mg sedan 2 dagar efter 120mg den sista blev jag helt lost och hörde polissirener och tunnelseende med riktigt blurrigt, men kom aldrig iväg i the DMT sense. Kanske man faktiskt måste ha DMT.

Testa snort för omväxlings skull? Har du DPT av ok kvalite bör du komma iväg riktigt långt på doser över 150mg nasalt.

Att nå DMT höjder är nog svårt oavsett dos, i vissa fall rapporteras dock att dom uppnått samma space..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback