Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-04-09, 23:47
  #13
Medlem
Killer-queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revenge1
Usch, du kan då inte läsa vad jag skriver..Antar att du inte ens sett hans videor. Han kör inte old-school stil med enbart tunga basövningar, var har du fått det ifrån? ta o kolla in hans videor innan du yttrar dig.. Ja han är fransk, tror jag
Nej, jag har bara kollat in vad du länkade ovan. Inte sett något annat, helt ny byggare för mig. Säkert kör han mer än en handfull basövningar, konstigt vore annars. Verkar vara en skön snubbe, synd att hans fans inte är lika softa men hey du har väl en dålig dag eller nåt. I'm out fanboy.

Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Nu är det ju du som INTE kan läsa vad han skriver! Han skrev ju inte att han ENBART kör tunga basövningar utan TUNGA basövningar.
Thanks for sticking up for me.
Citera
2014-04-10, 08:55
  #14
Medlem
revenge1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escilichis
Nu är det ju du som INTE kan läsa vad han skriver! Han skrev ju inte att han ENBART kör tunga basövningar utan TUNGA basövningar.
Du är ju pinsam! Han skrev att han inte sett någon byggare som köttar loss med tunga basövningar! Brukar köra med lägre vikter för isolation! Då antyder han ju att han bara kör tunga basövningar istället för att köra lätta vikter som andra byggare? Sluta smutsa tråden nu...troll
Citera
2014-04-10, 08:57
  #15
Medlem
revenge1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Nej, jag har bara kollat in vad du länkade ovan. Inte sett något annat, helt ny byggare för mig. Säkert kör han mer än en handfull basövningar, konstigt vore annars. Verkar vara en skön snubbe, synd att hans fans inte är lika softa men hey du har väl en dålig dag eller nåt. I'm out fanboy.


Thanks for sticking up for me.
Okej, om du nt har kollat in hans andra videor, varför skrev du nåt som inte är sant? : p nej är inte sur ville rätta dig bara.
Citera
2014-04-10, 11:09
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revenge1
Du är ju pinsam! Han skrev att han inte sett någon byggare som köttar loss med tunga basövningar! Brukar köra med lägre vikter för isolation! Då antyder han ju att han bara kör tunga basövningar istället för att köra lätta vikter som andra byggare? Sluta smutsa tråden nu...troll

Är du seriös?
Citera
2014-04-10, 11:10
  #17
Medlem
revenge1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yolomaster
Är du seriös?
?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback