Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-08, 02:49
  #1
Medlem
Hallå!

Vart lite nyfiken på 4 Me NEB, hur står den sig mot NEB som funnits ute ett bra tag?

MVH
Citera
2014-04-14, 15:33
  #2
Medlem
Psychoramas avatar
Är det ingen med erfarenheter av 4-Metyl-N-Etyl-buphedrone ännu? 4-Metyl-buphedrone va ju inget att hänga i julegranen men att den här även har en etyl-stapel. Kan göra en stor skillnad.

Mvh
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2014-04-14 kl. 15:47.
Citera
2014-05-01, 01:56
  #3
Medlem
Xeronundeads avatar
Är också lite nyfiken på den här! får bli att vänta och se innan jag möjligtvis prövar den här
Citera
2014-09-03, 00:06
  #4
Medlem
Psychoramas avatar
Bump! Erfarenheter av denna substans uppskattas! NEB gillar jag. Är denna en uppgradering?

Mvh
Citera
2014-09-03, 00:57
  #5
Medlem
E.t.V.s avatar
Hände inget när jag provade första gången. Vid nästa tillfälle större mängder under några dagar gav ingen effekt förutom att jag kunde vara vaken i flera dagar utan att känna mig trött eller hispig så jag var rätt aktiv och fick en massa saker gjort utan att snöa fast i timmar eller skruva sönder elektronik och putsa guldkedjor i 5 timmar Inga behov att vara social heller... Var inget berusningsmedel snarare ett trevligt drivmedel utan bieffekter. Gick bra att äta och det går säkert att somna men jag blev för driftig i två dygn. Lite placeboartat kanske... Borde kanske användas som ADHD-medicin.

Tänkte skriva och klaga först, men ångrade mig när jag blev vårdslös och slevade i mig. Kanske finns bättre hopkok nu, men jag kommer inte att testa denna igen.
Citera
2014-09-03, 14:08
  #6
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.t.V.
Hände inget när jag provade första gången. Vid nästa tillfälle större mängder under några dagar gav ingen effekt förutom att jag kunde vara vaken i flera dagar utan att känna mig trött eller hispig så jag var rätt aktiv och fick en massa saker gjort utan att snöa fast i timmar eller skruva sönder elektronik och putsa guldkedjor i 5 timmar Inga behov att vara social heller... Var inget berusningsmedel snarare ett trevligt drivmedel utan bieffekter. Gick bra att äta och det går säkert att somna men jag blev för driftig i två dygn. Lite placeboartat kanske... Borde kanske användas som ADHD-medicin.

Tänkte skriva och klaga först, men ångrade mig när jag blev vårdslös och slevade i mig. Kanske finns bättre hopkok nu, men jag kommer inte att testa denna igen.

Vilken batch körde du av, var det RC-Stores?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback