• 1
  • 2
2014-04-08, 01:12
Medlem
Saken är den att jag har varit vaken sen 14.00 i måndags iom att jag jobbar natt men imorse när jag kom hem började jag kröka lite istället för att sova vilket nu har slutat
med att jag krökade på hela dagen och runt 17.00
I eftermiddags tog jag en lina av vad jag själv inte vet exakt vad det var och kompisen jag köpte det av ligger ju och sover just nu så han får jag inte tag i.. Till saken jag har provat det mesta i centralstimulanta droger, men efter den här kvällen så börjar jag bli lite nojig vilket inte hör till vanligheterna för mig, jag har dragit i mig 4st tändstickslånga och 2 tändstickor på bredden linor sen 17.00 idag och jag har aldrig vart med om en sån här jävla extrem hjärtklappning ligger runt 120 vilopuls och domningar i fingrar samt att jag känner en otrolig rastlöshet i benen , varför jag tagit som jag tror är någon typ av överdos är för efter första så kände jag inte ett smack vilket jag vanligtvis gör på de upåptdroger jag testat så jag smällde på en grov lina till, efter de så kände jag inte heller något direkt så då hörde jag av mig till polarn och påpeka att det verk klent, gick väl en 15
min till utan något vidarerus och när jag tagit ännu en till då så får jag svar från polarn att jag ska vänta så kryper det sig på.. Så nu är frågan vad tror ni utifrån mitt mående, någon typ av överdos och undrar även om någon känner igen denna typ av att det kryper sig på och inte Smäller till som klassikt tjack! Vad kan det vara jag fått tag på? Nojjar mer och mer över mitt mående här så är grymt tacksam för hjälp!!
Citera
2014-04-08, 01:17
Medlem
Kan tillägga att jag skakar i benen och händerna också inget jättekraftigt men tillräckligt för att spä på mitt psyke och tankar kring överdosering
Citera
2014-04-08, 01:26
Medlem
Rosenkorss avatar
Lider med dig.

Jag tycker att du ska försöka komma ut lite. Ta en kort promenad och andas lite...
Det låter som du stressar upp dig själv. Försök att ta det lite lugnt, ta en dusch eller sitt med fönstret öppet.
Citera
2014-04-08, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raeven88
[...] då så får jag svar från polarn att jag ska vänta så kryper det sig på.. [...]

Du fick alltså svar från polaren, men han sa inte vad det var?

Är du deprimerad? Upplevt panikångest förut?

Jag har fått liknande symptom på något som sades vara tjack, men var någon RC. I mitt fall drog det i gång en panikångestattack. Klunkade i mig massor vodka tills oron släppte, sen mådde jag ganska bra.

Jag brukar tycka att alkohol löser de mesta hjärnspöken på CS. Men kan inte rekommendera dig att dra i dig massa alkohol när du inte vet vad du tagit.
Senast redigerad av palel 2014-04-08 kl. 01:31.
Citera
2014-04-08, 01:34
Medlem
Du drar i dig saker du inte vet vad det är, i mängder, har ingen backup av folk runtom dig och skakar i kroppen?

Om du är riktigt desperat, dra in handen i munnen eller annat som får dig att spy upp, då kanske du blir av med lite saker men ingen huvudlösning
Citera
2014-04-08, 01:35
Medlem
Han svarade bara att det var en typ som
kröp sig på så jag skulle t det lugnt vilket var lite sent,

När jag ligger i sängen och skriver på
Telefonen nu så ser telefonen ut att vara typ 10 m bort och allt känns jättestort i rummet
Citera
2014-04-08, 01:37
Medlem
Ja jag har haft panikångest och äter ssri mot det
Detta som jag skrev i förra
Inlägget att allt känns jätta stort och långt bort
gör mig bara mer nojig
Citera
2014-04-08, 01:39
Medlem
Det här är jävligt jobbigt just nu, hjälp
Mig med vad jag kan göra och lugna mig gärna med era erfarenheter
Citera
2014-04-08, 01:42
Medlem
Du kommer att dö innan solen har gått upp! Det är kört för dig Lugnas du nu, har din noja gått ner?
Citera
2014-04-08, 02:09
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-2-0
Du kommer att dö innan solen har gått upp! Det är kört för dig Lugnas du nu, har din noja gått ner?
Så jävla elak
Citera
2014-04-08, 02:28
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raeven88
Han svarade bara att det var en typ som
kröp sig på så jag skulle t det lugnt vilket var lite sent,

När jag ligger i sängen och skriver på
Telefonen nu så ser telefonen ut att vara typ 10 m bort och allt känns jättestort i rummet
Fel forum? Väldigt dumt av han att inte säga vad det är. Låter dock som 3,4-ctmp men omöjligt att säga exakt. du klarar dig nog, de flesta RC CS nu verkar mest ge ångest och biverkningar. Ta inte något mer, drick vatten och gå ut ett tag. Och väck din kompis om det krisar.
Senast redigerad av ZEPMP 2014-04-08 kl. 02:31.
Citera
2014-04-08, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akasa
Du drar i dig saker du inte vet vad det är, i mängder, har ingen backup av folk runtom dig och skakar i kroppen?

Om du är riktigt desperat, dra in handen i munnen eller annat som får dig att spy upp, då kanske du blir av med lite saker men ingen huvudlösning

Har fått svar på att det är 3.4 CTmp pulver....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in