Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-03-24, 10:11
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Don Fadäso
På allvar? Vad är det för fel på er allihop? De kvinnor jag haft sex med stinker inte. De sprider en sexig doft. En kvinna som blir ordentligt tillfredsställd luktar underbart!

Dessutom luktar hon överallt och inte bara från skrevet. Lukta på halsen på en tillfredsställd kvinna! Det är hur härligt som helst! Tillfredsställ era kvinnor så slutar dom nog lukta illa om dom nu verkligen gör det!

TACK!

En frisk fitta luktar underbart, och det är bara småpojkar som tycker att "det är äckligt" om hon inte duschat de senaste 30 minuterna.

Om fittan är sjuk, eller i obalans, kan hon naturligtvis lukta fan, precis som att man kan ha dålig andedräkt, ruttnande fötter eller en mage i totalt uppror.

Det är min absoluta mening att alla ni (för ni är många) som gnäller på "fittlukt" egentligen inte gillar kvinnor över huvud taget. Håller er till andra panikslagna pojkar. Det är säkert en lukt ni gillar bättre.
Citera
2017-03-24, 10:19
  #50
Medlem
StigAllans avatar
Det finns brudar som har en väldigt opassande doft för mig.
Så dessa är något som passerar snabbt.
Jag gillar att slafsa mus på en kvinna som om det aldrig skulle kunna ta slut!
Funkar inte på en feldoftande slidägarinna.
Citera
2017-03-24, 14:24
  #51
Medlem
Ja det kan lukta för jävligt emellanåt. Har varit med om det många gånger.
Citera
2017-03-24, 19:55
  #52
Medlem
bingo!s avatar
Ska man gilla sex måste man inse att sex doftar, det är kladdigt och det hörs.
Accepterae man det inte bör man ska ägna sig åt onani.

Visst, ibland när min fru har ägglossning och man knullat intensivt och det är spermarester kvar i henne sedan kvällen innan, samma natt och man på morgonen återigen tar henne bakifrån så kan det uppstå lite frän doft, (blandningen av spermarester och slidsekret) men då ger jag bara ifrån mig ett djuriskt vrål och pumpar på tills jag ger henne en ny sats.

Nu är min fru fräsch och doftar extra härligt men alla tudigare kvinnor jag varit med har doftat, mer eller mindre bra men jag kan inte minnas att jag vägrat någon sex pga odör.
__________________
Senast redigerad av bingo! 2017-03-24 kl. 20:00.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback