Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-05, 14:56
  #1
Medlem
En 37 årig man sitter sen den 2 mars häktad för våldtäkt mot barn.
SKL har hittat sperma på olika föremål som flickan pekat ut i förhör.

http://www.dt.se/nyheter/borlange/1....r-barnvaldtakt

Vem är mannen?
Citera
2014-04-05, 23:25
  #2
Medlem
T#D NIL##ON , bott på Jax hela sitt liv nästan. -76:a . Har många barn..alla i Borlänge vet vem han är
Citera
2014-04-05, 23:48
  #3
Medlem
Äh lägg av? Långhårig?
Citera
2014-04-06, 00:02
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskasteJag
Äh lägg av? Långhårig?
Japp det lilla han har kvar...
Citera
2014-04-06, 00:12
  #5
Avstängd
Bild?
Citera
2014-04-06, 00:13
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemskasteJag
Äh lägg av? Långhårig?
Han är ett riktigt äckel hela han!! Hoppas han får rejält straff!
Citera
2014-04-06, 00:14
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Welcomsweden
Han är ett riktigt äckel hela han!! Hoppas han får rejält straff!


Om det nu är helt korrekt det som hänt är han ett riktigt avskum.
Citera
2014-04-06, 00:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Om det nu är helt korrekt det som hänt är han ett riktigt avskum.


Jag hoppas ju för flickans skull att allt bara är ett missförstånd, men det lät ju på artikeln som det fanns starka bevis. Varför googla om ett väldigt ungt barn kan bli gravid?

Jag var småförtjust i honom som ung och det äcklar mej lite nu
Citera
2014-04-06, 00:25
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Bild?

Inte hittat någon än. Hans facebook verkar borttagen och vi har en del gemensamma bekanta som ev kan ha något.....
Citera
2014-04-06, 00:30
  #10
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HemskasteJag
Inte hittat någon än. Hans facebook verkar borttagen och vi har en del gemensamma bekanta som ev kan ha något.....

Okej,tack! Ja det ser onekligt ut som att det är starka bevis. Jag har väldigt svårt att se att ett barn skulle hitta på något sådant här.
Citera
2014-04-06, 00:40
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Okej,tack! Ja det ser onekligt ut som att det är starka bevis. Jag har väldigt svårt att se att ett barn skulle hitta på något sådant här.

Ja det känns som det finns starka bevis. Är det sant kan dom låsa in honom och slänga nyckeln!

Jag har inte full koll på hur många ungar han har ens. Men åtskilliga tjejer har han ju haft.....tänk om detta hänt tidigare *ryser*.
Citera
2014-04-06, 01:58
  #12
Medlem
37-åring åtalad för flera våldtäkter mot sexåring
BORLÄNGE
Omständigheterna kring brotten var sådana att 37-åringen skickades till så kallad paragraf 7-undersökning redan i samband med att han häktades.

Den visar att han inte lider av någon psykisk störning när han nu åtalas våldtäkt mot en sexåring.
Den tidigare ostraffade 37-åringen anhölls i sin frånvaro klockan 09.08 på morgonen den 27 februari och greps 10.57 samma dag. Han har sedan dess suttit i häkte.

37-åringen åtalas för tre fall av våldtäkt mot barn, de första två under ett tidsspann från 1 januari förra året fram till 12 februari i år. Övergreppen ska ha skett i hans och flickvännens lägenheter. Offret var vid de första tillfällena bara sex år.

Det sista övergreppet ska flickan ha utsatt för mellan 13 och 16 februari i mannens bostad. Vad hon utsatt för bedöms vara jämförbart med samlag, men kammaråklagare Eva-Lena Jansson yrkar som alternativ att 37-åringen ska dömas för sexuellt övergrepp mot barn.
37-åringen nekar till allt.
I stödbevisningen finns en handduk, utpekad av barnet som använd vid sista övergreppet, där det hittats sperma från den åtalade. Vidare spår av datorslagningar där 34-åringen gjort sökningar om barn i offrets ålder kan bli gravida.......
Detta stod i Dala-Demokraten.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback