Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-05, 14:37
  #1
Medlem
Slängde nyss i mig 500mg opium oralt. Borde vara en bra dos för en kille som brukar ha ganska hör opiattolerans och går på olika grejer varje dag? MEN nu till den lilla frågan...käkade en liter glass innan intag, det kan väl fan inte spela nån roll? Det borde ju gå som dryck? Eller? Kan det påverka mitt rus något. snälla svara om ni vet.
Citera
2014-04-05, 15:03
  #2
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F.2
Slängde nyss i mig 500mg opium oralt. Borde vara en bra dos för en kille som brukar ha ganska hör opiattolerans och går på olika grejer varje dag? MEN nu till den lilla frågan...käkade en liter glass innan intag, det kan väl fan inte spela nån roll? Det borde ju gå som dryck? Eller? Kan det påverka mitt rus något. snälla svara om ni vet.


Var länge sedan jag tog opium oralt, men en bra dos kunde variera kraftigt.
Allt från 0,5 - 2 gram gick åt i stöten beroende på kvalitet.

Så 0,5 g är en nog en bra startdos för dig.
Glassen kommer inte göra nån skillnad.
Citera
2014-04-05, 15:38
  #3
Medlem
borrizs avatar
När man använder opium för att behandla diarré brukar dosen motsvara 24 mg opium/dygn.
http://www.drugline.se/questions/sv/...:%22R05DA07%22
Eftersom ts har slängt i sig en långt större dos så bör ts råka ut för en förstoppning i klass med armerad betong.

Under förutsättning att ts inte trollar så skulle det var intressant att läsa om hur ts löser detta med magen.
Citera
2014-04-05, 19:51
  #4
Medlem
postkrans avatar
Mjae, nu överdriver du nog i sann flashback anda

förra veckan hade jag nån dag där jag drack runt 3-4 g i te och sedan rökte runt en etta på det.


Visst nu när du säger det så så sket jag inte på några dagar efter det men hade inga märkbara symptom för förstoppning deluxe. Några dagar senare blev det några fler korvar än vanligt o mer va det inte.


Förövrigt var det toppenopium som det alltid är i asien.
__________________
Senast redigerad av postkran 2014-04-05 kl. 19:54.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback