Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-17, 03:19
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sveber1
Snart får ni flytta tråden till "Konspirationer och alternativa teorier".

Hahahaha punchline
Citera
2018-03-10, 00:14
  #110
Medlem
Ganonitos avatar
434 miljoner till Tyskland den här gången. Har de som ligger bakom lotteriet gjort upp med tyskarna om att varannan storvinst ska gå dit och varannan till finnarna?
Citera
2018-03-10, 00:39
  #111
Medlem
Det är ju så självklart vart vinsten går ut så att din t.o.m slutat skriva det när man rättar på Svenska spel😂
Citera
2018-03-17, 09:11
  #112
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
434 miljoner till Tyskland den här gången. Har de som ligger bakom lotteriet gjort upp med tyskarna om att varannan storvinst ska gå dit och varannan till finnarna?

Du måste förstå hur många aktiva rader som finns i länderna, Tyskland har stört sannolikhet att få vinsterna pga att de har störst antal spelare. Tittar man på Finland gentemot Sverige så har Finland lika många spelar per vecka som Sverige har på ett helt år.
Citera
2018-03-17, 11:04
  #113
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Du måste förstå hur många aktiva rader som finns i länderna, Tyskland har stört sannolikhet att få vinsterna pga att de har störst antal spelare. Tittar man på Finland gentemot Sverige så har Finland lika många spelar per vecka som Sverige har på ett helt år.

Bara ren bortförklaring. Dragningen görs i Helsingfors så de har alla möjligheter att rigga skiten, vilket de också gör. Ingen förutom du går på tramset om att finnarna spelar mer.
Citera
2018-03-17, 11:09
  #114
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Bara ren bortförklaring. Dragningen görs i Helsingfors så de har alla möjligheter att rigga skiten, vilket de också gör. Ingen förutom du går på tramset om att finnarna spelar mer.

Har du något som stödjer din tes om riggat spel? Men visst du får förstås tro vad du vill. Om det kommer fram fakta på att det skulle vara riggat så skulle det vara intressant.
Jag ser dock inget som direkt tyder på dett.
Citera
2018-03-17, 11:11
  #115
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Har du något som stödjer din tes om riggat spel? Men visst du får förstås tro vad du vill. Om det kommer fram fakta på att det skulle vara riggat så skulle det vara intressant.
Jag ser dock inget som direkt tyder på dett.

Det kallas för sunt förnuft. Vi kan ju prova låta något annat land sköta dragningen för ett tag för att se om Finland vinner lika mycket då.
Citera
2018-03-17, 11:14
  #116
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Det kallas för sunt förnuft. Vi kan ju prova låta något annat land sköta dragningen för ett tag för att se om Finland vinner lika mycket då.

Det skulle troligen inte få dig att tro något annat ändå. Säg tex att Polen skulle hålla i dragningen och Finland vinna, då skulle du troligen säga att Polen är med i denna kupp med. Men visst jag kan ha fel om dig.
Citera
2018-03-17, 11:23
  #117
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Det skulle troligen inte få dig att tro något annat ändå. Säg tex att Polen skulle hålla i dragningen och Finland vinna, då skulle du troligen säga att Polen är med i denna kupp med. Men visst jag kan ha fel om dig.

Möjligtvis om Polen också skulle börja vinna oförklarligt mycket.
Citera
2018-03-17, 11:27
  #118
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Möjligtvis om Polen också skulle börja vinna oförklarligt mycket.

Jag tror faktiskt inte vi kommer längre, jag har sagt vad som sägs officiellt. Jag kan inte tvinga dig att tro på det, vilket är helt utmärkt. Så jag hoppas att du lyckas lösa detta falskspel.
Citera
2018-03-17, 11:34
  #119
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neroxx
Jag tror faktiskt inte vi kommer längre, jag har sagt vad som sägs officiellt. Jag kan inte tvinga dig att tro på det, vilket är helt utmärkt. Så jag hoppas att du lyckas lösa detta falskspel.

Klart att det är vad som sägs officiellt. Du tror väl inte att de skulle erkänna att det är riggat?
Citera
2018-03-17, 11:40
  #120
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Klart att det är vad som sägs officiellt. Du tror väl inte att de skulle erkänna att det är riggat?

Det är väl rätt självklart att man utger sig för att det sköts korrekt om man vill fula. Det som måste visas isåfall är ju siffror som stödjer teorin att det ibte stämmer att Tyskland och Finland har mer aktiva rader än Sverige. Innan detta så är det svårt att påvisa att något fulspel sker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback