Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-04, 15:53
  #1
Medlem
Hej! Bor i trakten och mindes ett övergivet hus som revs någon gång runt 2010/2011. Slå in Orrvägen 9,Järfälla på Maps. Stod även några bilar där runt 2001-2005 bla Plymouth Valiant, Merca skåpbil, Toyota osv. Brukade gå förbi där och en gång tittade jag in i garaget, vill minnas att det stod någon grön gammal bil där inne. Någon som har gamla bilder därifrån eller har någon fakta att komma med? Skulle vara oerhört intressant!
Citera
2014-04-04, 16:34
  #2
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiegranada
Hej! Bor i trakten och mindes ett övergivet hus som revs någon gång runt 2010/2011. Slå in Orrvägen 9,Järfälla på Maps. Stod även några bilar där runt 2001-2005 bla Plymouth Valiant, Merca skåpbil, Toyota osv. Brukade gå förbi där och en gång tittade jag in i garaget, vill minnas att det stod någon grön gammal bil där inne. Någon som har gamla bilder därifrån eller har någon fakta att komma med? Skulle vara oerhört intressant!

Du startar nya trådar hela tiden om övergivna bilar, senaste var (FB) Förfallna bilar?
Snart har du retat moderator tillräckligt. Du undra ju om bilar, skriv i dessa trådar istället.
Citera
2014-04-04, 16:44
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Du startar nya trådar hela tiden om övergivna bilar, senaste var (FB) Förfallna bilar?
Snart har du retat moderator tillräckligt. Du undra ju om bilar, skriv i dessa trådar istället.
Nej, nu talar jag om det här specifika huset, inte om bilarna.
Citera
2014-04-04, 17:01
  #4
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Gamla Kodak huset mitt emot Statoil?
Citera
2014-04-04, 17:10
  #5
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Gamla Kodak huset mitt emot Statoil?
Nej Orrvägen ligger i Barkarby verkar det som och det ser inte ut så man ser det från vägen heller.
Citera
2014-04-04, 17:11
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Gamla Kodak huset mitt emot Statoil?
Njaa, har redan varit och kollat där. Verkar vara oerhört svårt att ta sig in, mitt i smeten liksom. Det jag menar nu är ett vanligt bostadshus. Finns ej kvar i dagsläget.
Citera
2014-04-04, 20:12
  #7
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiegranada
Hej! Bor i trakten och mindes ett övergivet hus som revs någon gång runt 2010/2011. Slå in Orrvägen 9,Järfälla på Maps. Stod även några bilar där runt 2001-2005 bla Plymouth Valiant, Merca skåpbil, Toyota osv. Brukade gå förbi där och en gång tittade jag in i garaget, vill minnas att det stod någon grön gammal bil där inne. Någon som har gamla bilder därifrån eller har någon fakta att komma med? Skulle vara oerhört intressant!


kanske finns med på det där 28 dagar senare forumet, kolla där
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback