Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 11:35
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squiuiz

kan ha varit lite för snabb där kanske va 4f-mph:n som spöka börjar känna mig väldigt go å mysig i kroppen


nej alltså såhär dagen efter, käkade 2 stkn till drack 5 bira vart fan inte särksilt go undegär som man man blir av 6 öl :/ känner mig lite eftergo idag dock så alltid nått men dessa var verkligen enligt mig inte bra alls, inte värt att beställa, fonazepamen var betydligt bättre!

inte om man vill bli flöddrish i alla fall kanske hjälper mot ågren bara för de tyckte jag jag märkte av vid de första 4 mg jag tog att ågren släppte lite man kan va placebo ..

Pz
Citera
2016-05-26, 16:23
  #602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squiuiz
nej alltså såhär dagen efter, käkade 2 stkn till drack 5 bira vart fan inte särksilt go undegär som man man blir av 6 öl :/ känner mig lite eftergo idag dock så alltid nått men dessa var verkligen enligt mig inte bra alls, inte värt att beställa, fonazepamen var betydligt bättre!

inte om man vill bli flöddrish i alla fall kanske hjälper mot ågren bara för de tyckte jag jag märkte av vid de första 4 mg jag tog att ågren släppte lite man kan va placebo ..

Pz

sry för spam men fan nu har halva dagen gått å även om jag inte mår lika mys som i morse så har jag haft en väldigt bra dag utan ågren så helt ok kanske ändå fan vet jag nu ger jag upp .. haha

Citera
2016-06-01, 23:40
  #603
Medlem
fan nu har jag hunnit äta en hel del av dessa tycker inte de var mycket att ha, känner knappt något alls av dessa i stort sätt :/ fonazepamen var bättre, flunitrazolamen som precis som kommit nu är ännu bättre.

inte värt att beställa dessa enligt mig
Citera
2016-06-07, 20:46
  #604
Avstängd
KringExs avatar
Känner inget ångestdämpning efter 10st... ska testa ta nå folle till
Citera
2016-06-07, 21:48
  #605
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Känner inget ångestdämpning efter 10st... ska testa ta nå folle till

Ingen större skillnad. Vad Fan är detta???
Citera
2016-06-08, 13:29
  #606
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Ingen större skillnad. Vad Fan är detta???

Den är svag som satan, kolla igenom tråden.
Citera
2016-06-08, 18:34
  #607
Medlem
Testa flunitrazolam. Detta är sockerpiller, inget annat.
Citera
2018-11-30, 13:23
  #608
Medlem
Flusons avatar
Först och främst vill jag säga vila i frid rhymenoceros, min käre jordekrigare Hoppas du mår bättre på andra sidan!

Va fan, jag har en kran som tillverkar olika sorters benso i orallösningar, och Nifoxipam är en av dom. Nyligen köpte jag 10 mg Flu-Alprazolam löst i 10 ml PG av samma snubbe som kränger nifoxi. Och helvete så bra bara 0,5ml (alltså 0,5mg~ flu-alp) slog på hårt alltså. Det märks att man dragit ner på pixet och toleransen har börjat återställa sig. Nu ska jag bara försöka hålla det också och sluta snacka en massa jävla off-topic..

Men konstigt, enligt olika forum så ska Nifoxipam vara extremt dos potent, det är ju en analog av Flunitrazepam och Oxazepam om jag läste rätt. Så det låter ju lovande då jag diggar båda (speciellt de förstnämnda )

Threshold
0.10 - 0.25 mg
Light
0.25 - 0.5 mg
Common
0.5 - 1 mg
Strong
1 - 2 mg
Heavy
2 mg +

Men vissa personer verkar ju liksom bli helt väcka på 0,5mg och 1 mg Nifoxipam, så kanske är det bara så illa att vi har fått in dåliga batches till Sverige?? För den var ju inte uppe så länge på den svenska drogmarknaden har jag för mig? Och pulvret min kran sitter på kommer direkt från Kina och ska vara superrent. Provar nog att köpa en flaska ändå..
__________________
Senast redigerad av Fluson 2018-11-30 kl. 13:28.
Citera
2018-12-11, 16:19
  #609
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Först och främst vill jag säga vila i frid rhymenoceros, min käre jordekrigare Hoppas du mår bättre på andra sidan!

Va fan, jag har en kran som tillverkar olika sorters benso i orallösningar, och Nifoxipam är en av dom. Nyligen köpte jag 10 mg Flu-Alprazolam löst i 10 ml PG av samma snubbe som kränger nifoxi. Och helvete så bra bara 0,5ml (alltså 0,5mg~ flu-alp) slog på hårt alltså. Det märks att man dragit ner på pixet och toleransen har börjat återställa sig. Nu ska jag bara försöka hålla det också och sluta snacka en massa jävla off-topic..

Men konstigt, enligt olika forum så ska Nifoxipam vara extremt dos potent, det är ju en analog av Flunitrazepam och Oxazepam om jag läste rätt. Så det låter ju lovande då jag diggar båda (speciellt de förstnämnda )

Threshold
0.10 - 0.25 mg
Light
0.25 - 0.5 mg
Common
0.5 - 1 mg
Strong
1 - 2 mg
Heavy
2 mg +

Men vissa personer verkar ju liksom bli helt väcka på 0,5mg och 1 mg Nifoxipam, så kanske är det bara så illa att vi har fått in dåliga batches till Sverige?? För den var ju inte uppe så länge på den svenska drogmarknaden har jag för mig? Och pulvret min kran sitter på kommer direkt från Kina och ska vara superrent. Provar nog att köpa en flaska ändå..

Provade du? Minns att denna var totalt värdelös.
Citera
2018-12-14, 22:22
  #610
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Provade du? Minns att denna var totalt värdelös.
Ja fan det var inget att hänga i julgranen
Citera
2018-12-15, 13:06
  #611
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Ja fan det var inget att hänga i julgranen

Nej va fan, den här var ju bland de sämsta som kommit ut, effekten av 3mg av denna var exakt likadan som 500mg paracetamol, minus det smärtstillande. Alltså noll.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback