Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-22, 13:42
  #205
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khr1s
Ni dom har testat denna substans har ni ångest? Eller tolerans?
Japp. Ångest har jag. Fast det spelar ingen roll att toleransen är nere på noll. Det är nog den sämsta ångestlindringen bland de bensodiazepiner jag har provat.
Citera
2014-04-22, 16:17
  #206
Medlem
Pyra666s avatar
Tjena boys. Efter att läst alla negativa omdömen tog jag 25st Nifo för en timme sen. 0-5
CS bojkott
Citera
2014-04-22, 18:17
  #207
Medlem
mrdrutts avatar
Ja dom där blir det ingen beställning på. Förbehållet är att dom inte blir bättre vilket jag anser att diclazepam blev. Kändes inte som samma substans om man jämför dom första jämfört med dom som såldes innan klassning(vita 1mg och rosa 2mg)
Citera
2014-04-22, 19:14
  #208
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
Tjena boys. Efter att läst alla negativa omdömen tog jag 25st Nifo för en timme sen. 0-5
CS bojkott
Är du ens lite flummig på den mängden?

Mvh
Citera
2014-04-23, 05:39
  #209
Medlem
Psychoramas avatar
Kunde inte sova så jag tog 3mg för en timme sedan. Effekt = Noll. Tar 20st direkt nästa gång för att se om det ger något. Tar tillbaka att dessa eventuellt kan fungera till sömn. Vet att dem inte alls biter på ångesten men trodde åtminstone att de skulle hjälpa något till sömnproblem. Inte ens det..
Citera
2014-04-23, 23:40
  #210
Medlem
bdbdbdbds avatar
Dessa verkar inte ens värda ett test av det man läst i recensioner.
Citera
2014-04-24, 09:47
  #211
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bdbdbdbd
Dessa verkar inte ens värda ett test av det man läst i recensioner.
Gillar du ångestlindring som är svagare än oxazepam så är denna något för dig. Blir mest lite trött i kroppen, knappt någon muskelavslappning och dessutom verkar det inte bli en större skillnad på om man tar 3mg och 10mg.. Vet ej om det går att flöddra på dem om man tar 20st kanske? Tänkte prova det idag eller imorron.. De smakar också rätt konstigt. Skulle beskriva smaken som c-vitamin med en toutch kloak.

Fattar inte.. När jag fick sample på dessa som skulle vara "oxazepam like benzo" för ett halvår sedan tyckte jag dem va bra. Kan det vara så att dem är ojämna eller att det va något annat i dom? Man fick ju inte veta vad det va då. Men jag läste om premazepam då och tyckte att det stämde in på effekten. Fast vet ej, kanske va nifoxipam ändå.. Hade förmodligen någon lågdos flubromazepam i mig då.

Vissa kanske får bra effekt av nifoxipam. Alla påverkas ju olika. Dock ingen hit för mig. Gillar i och för sig diazepam mer än alprazolam. Många skulle säga tvärtom.
__________________
Senast redigerad av Psychorama 2014-04-24 kl. 10:21.
Citera
2014-04-25, 10:01
  #212
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Vissa kanske får bra effekt av nifoxipam. Alla påverkas ju olika. Dock ingen hit för mig. Gillar i och för sig diazepam mer än alprazolam. Många skulle säga tvärtom.

Det är väl ingen som vet än om det är den substansen som CS påstår. Det är ju inte första gången som folk säger att en substans, typ etizolam är skit när de får en dålig rc-batch, sedan testar de läkemedelsvarianten eller en bra batch och det blir genast annat liv i skällan.
Citera
2014-04-27, 22:10
  #213
Medlem
Mr man42 jag har provat Nifoxipam i en månad nu och jag kan säga att den är nästan urusel. En av dom sämsta rc-benzo jag har provat.Den tar inte bort någon ångest utan är endast sömnframkalllande.
Jag har provat dom flesta rc-benzo och jag måste säga att Etizolam och Pyrazolam var överlägset bättre.Diclazolamen blev bättre när dom började sälja dom i 2.0mg.Dom måste skärpa sig och börja sälja något annat än Nifoxipam för det är rena dyngan och alldeles för dyr i nuvarande utformninhg.
Hälsningar från en besviken kund som endast tar dessa för medecinskt bruk.
SKÄRPNING CS från en trogen kund.
Citera
2014-04-27, 23:52
  #214
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Är du ens lite flummig på den mängden?

Mvh

Slutade med att jag tog dom andra 25 efter en halvtimme, jag blev trött efter 50st, det kändes som jag ätit en 7,5.a imovane ungefär fast utan den flummiga sköna känslan man får.. jävligt dyr Imovane = 50st NIFOXIPAM!
Jag har "lagom" tolerans, tände av från benzo (pyra och imovane) för 2månader sen och sen dess inte en smula av nåt.
Köper aldrig fler såna här jävla skitpiller.. sen en annan sak, hälften smakade saltlakrits och de andra citronsyra! wtf stoppar dom i dom!??
Citera
2014-04-28, 16:19
  #215
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyra666
Slutade med att jag tog dom andra 25 efter en halvtimme, jag blev trött efter 50st, det kändes som jag ätit en 7,5.a imovane ungefär fast utan den flummiga sköna känslan man får.. jävligt dyr Imovane = 50st NIFOXIPAM!
Jag har "lagom" tolerans, tände av från benzo (pyra och imovane) för 2månader sen och sen dess inte en smula av nåt.
Köper aldrig fler såna här jävla skitpiller.. sen en annan sak, hälften smakade saltlakrits och de andra citronsyra! wtf stoppar dom i dom!??
Undrar också om de verkligen innehåller det som sägs.. Jag minns när jag fick dessa på prov för ett halvår sedan så tyckte jag dem va bättre än de som finns nu. Dessutom skulle det ju vara en analog av oxazepam! Pivoxazepam stämmer in på dessa "oxazepam like samples" man fick. Effekten stämmer in och allt! Jag misstänker att det faktiskt är en helt annan benzo i de bruna som finns numera. Att de första faktiskt va Pivoxazepam och inte nifoxipam! Vad tror folk om detta?

Mvh
Citera
2014-04-28, 20:03
  #216
Medlem
Pyra666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Undrar också om de verkligen innehåller det som sägs.. Jag minns när jag fick dessa på prov för ett halvår sedan så tyckte jag dem va bättre än de som finns nu. Dessutom skulle det ju vara en analog av oxazepam! Pivoxazepam stämmer in på dessa "oxazepam like samples" man fick. Effekten stämmer in och allt! Jag misstänker att det faktiskt är en helt annan benzo i de bruna som finns numera. Att de första faktiskt va Pivoxazepam och inte nifoxipam! Vad tror folk om detta?

Mvh

låter som det kan stämma.. hade nån skickat iväg några på test?
Om dom skulle vara på 10mg skulle dom vara värda det dom nu kostar.. men ändå vara långt ifrån Benzo effekt men man skulle alla fall kunna använda dom som insomningstabletter ibland. Nu känns det bara som fet blåsning..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback