Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-05-16, 19:16
  #73
Medlem
ZEPMPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felz
Kommer nog att besöka den här tråden flertalet gånger under året och väntar förhoppningsfullt på rapporter där Ralf har hjälpt till med synergi. Känns hemskt tråkigt egentligen att Sverige ger upp på denna substans helt om potential faktiskt existerar, men tjoho för nya nbomes.
De nya NBOH är inte så trevliga, mycket mer mindfuck/snetripp till ruset.
RH-34 verkade skräp från första början så förstår inte vad du menar riktigt.
Citera
2014-05-16, 20:01
  #74
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felz
Kommer nog att besöka den här tråden flertalet gånger under året och väntar förhoppningsfullt på rapporter där Ralf har hjälpt till med synergi. Känns hemskt tråkigt egentligen att Sverige ger upp på denna substans helt om potential faktiskt existerar, men tjoho för nya nbomes.

Ska absolut ge det en chans, men väntar ut ett uppehåll. Både ensam och ihop med ett par av NBOH-varianterna.
Citera
2014-05-19, 18:29
  #75
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEPMP
De nya NBOH är inte så trevliga, mycket mer mindfuck/snetripp till ruset.
RH-34 verkade skräp från första början så förstår inte vad du menar riktigt.

De nya NBOH, som i vad TT har i sitt sortiment for tillfallet? Forstod ej att 25i var vad TT skulle ta in och hoppas fortfarande pa flertalet nya! Kan du specificera vilken NBOH du menar och menar du att den kanns "morkare", "mer twistad", "oschyssta knarkarkrav man starkt vill slippa ha", jamfort med tidigare versioner?

Som jag har forstatt det, sa behover Ralf nagon att knarka med for att kunna bli rolig. Mycket mojligt skrap for sig sjalv, men outforskat vad den kan gora tillsammans med annat. Som vissa brukade addera 4-aco-dmt i sina mixar, for att ge ruset/trippen en ljusare/härligare ton.
Citera
2014-05-19, 18:32
  #76
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychofox
Ska absolut ge det en chans, men väntar ut ett uppehåll. Både ensam och ihop med ett par av NBOH-varianterna.

Menar du att du planerar att testa Ralf for sig? Jag kakade ju 6 lappar utan nagon effekt, sa skulle ej rekommendera det. Tillsammans med annat, hoppas jag att 1 Ralf kan gora skillnad pa t.e.x. en nboh, medans 6 Ralfar, eller kanske bara 2-3, kan gora explosionsartad effekt via synergin.
Citera
2014-05-19, 19:46
  #77
Medlem
psychofoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felz
Menar du att du planerar att testa Ralf for sig? Jag kakade ju 6 lappar utan nagon effekt, sa skulle ej rekommendera det. Tillsammans med annat, hoppas jag att 1 Ralf kan gora skillnad pa t.e.x. en nboh, medans 6 Ralfar, eller kanske bara 2-3, kan gora explosionsartad effekt via synergin.

Ja, jag är sugen på det som ett experiment. Sitter utan tolerans och väntar ut en period på läkemedel, sen ska det experimenteras och utvärderas. Efter den 1:a juni ska allt vara ok.
Har ganska gott om tid, så målet är att testa först 1, sen upp till 3 RH-34, därefter testa 1 RH-34 med C, I, och eventuellt fler NBOH. Med NBOH ska toleransen kunna vara borta efter 4-7 dagar, så där finns ju utrymme.
Tryptaminer ihop med RH-34 kan ju också vara en idé, men vi vet vad bokstavskombinationen betyder, och jag känner spontant att det är mer spännande att testa sig fram inom deras forskningsområde än att blanda med andra varianter.
Spontant, vet någon hur länge RH-34 sitter i kroppen och hur toleransmekanismen artar sig?
__________________
Senast redigerad av psychofox 2014-05-19 kl. 19:50. Anledning: Bristfällig info
Citera
2014-06-04, 16:23
  #78
Medlem
tog nyss en sån lapp.. bara hoppas på det bästa nu då
Citera
2014-06-18, 17:13
  #79
Medlem
Psilosofens avatar
Hur kommer det sig att RH-34 finns kvar som en separat post på TT? Om de nu skulle fasas ut så att säga.
Citera
2014-07-04, 00:22
  #80
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Någon som har koll på hur många rh lappar man kan droppa innan det börjar bli skadligt? Tog 3 stycken för två timmarsen och känner absolut ingenting.. Men jag vill inte ge upp än
Citera
2014-07-05, 20:07
  #81
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Någon som har koll på hur många rh lappar man kan droppa innan det börjar bli skadligt? Tog 3 stycken för två timmarsen och känner absolut ingenting.. Men jag vill inte ge upp än

nu var det iof ett tag sedan jag läste i den här tråden men finns det äns någon här som känt ett skit på den här låtsassubstansen?
Citera
2014-07-17, 13:35
  #82
Medlem
Felzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
nu var det iof ett tag sedan jag läste i den här tråden men finns det äns någon här som känt ett skit på den här låtsassubstansen?

På substansen ensam, Friman1987 om jag inte minns fel. Sök i tråden så hittar du nog. Potentiellt placebo såklart, men Friman brukar veta vad han talar om.

Jag är 99% övertygad om att Ralf behöver en partner om han ska dansa.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback