Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-02, 15:56
  #13
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyKeane
Och vem är detta?

http://hd.se/helsingborg/2014/05/02/...gare-haktad-i/

Magkänslan säger Bielkheden av nån anledning....
Min magkänsla sa det samma när jag såg ditt inlägg, men det verkar som om det rör sig om det här; http://mmanytt.se/mma/christian-golc...neun-ersatter/
Citera
2014-05-02, 15:57
  #14
Medlem
RoyKeanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Min magkänsla sa det samma när jag såg ditt inlägg, men det verkar som om det rör sig om det här; http://mmanytt.se/mma/christian-golc...neun-ersatter/

Jepp, så är det med all säkerhet.
Citera
2014-05-03, 17:42
  #15
Medlem
Azpers avatar
edit
Citera
2014-05-04, 01:17
  #16
Avstängd
Pullets avatar
Galan måste väl vara slut nu, vem vann vem förlora?
Citera
2014-05-04, 03:08
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pullet
Galan måste väl vara slut nu, vem vann vem förlora?

http://mmanytt.se/mma/resultat-fran-...r-challenge-x/

Titelmacth i lätt tungvikt: Joachim Christensen besegrade Matti Mäkelä via enhälligt domslut.

Titelmatch i lättvikt: Efrain Escudero besegrade Juha-Pekka Vainikainen via submission i tredje ronden.

Titelmatch i tungvikt: Yosef Ali Mohammad besegrade Mike Neun via submission i den första ronden.

Alan Carlos besegrade Daniel Acacio via TKO i den första ronden.

David Bielkheden besegrade Besam Yousef via enhälligt domslut.

Malik Arash Mawlayi besegrade Aron Jahnsen via submission i den tredje ronden.

Diego Gonzalez besegrade Frodi Hansen via submission i den andra ronden.

Abbe Joof besegrade Hermann Kungu via TKO i den första ronden.

Simon Sköld besegrade Salih Kulucan via submission i den första ronden.

Bilal Musa besegrade Craig Derbyshire via enhälligt domslut.

Pannie Kianzad besegrade Annalisa Bucci via enhälligt domslut.

Michel Ersoy besegrade Jorge Landa via enhälligt domslut.
Citera
2014-05-04, 04:28
  #18
Medlem
Mx_1337s avatar
Kul med seger för Gonzalez, det behövde han!
Oväntat att Carlos slog Acacio.
Och jävligt oväntat samt i princip oförlåtligt av Besam att torska mot Bielkheden.........
Citera
2014-05-04, 09:21
  #19
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Någon annan som betalde för skitstreamen som inte fungerade? Blir så jävla förbannad att man fortfarande kan betala för streams som inte fungerar. Trodde det dog ut för flera år sedan. Superior Challenge är ju störst i Sverige men till och med de mindre galorna har ju leverat streams som fungerar.
Citera
2014-05-04, 10:06
  #20
Medlem
Azpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoRastaSkinhed
Någon annan som betalde för skitstreamen som inte fungerade? Blir så jävla förbannad att man fortfarande kan betala för streams som inte fungerar. Trodde det dog ut för flera år sedan. Superior Challenge är ju störst i Sverige men till och med de mindre galorna har ju leverat streams som fungerar.

Jag betalade och min fungerade så när som smärtfritt, var bara kanske två-tre hack ibland på några sekunder men annars fungerade det! Men det höll på att sluta i katastrof, dom skickade ju koden och den hamnade bland skräpmail och det var bara ren tur att jag inte raderade alla mina skräpmail som jag brukar göra dagligen.
Citera
2014-05-04, 16:51
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Kul med seger för Gonzalez, det behövde han!
Oväntat att Carlos slog Acacio.
Och jävligt oväntat samt i princip oförlåtligt av Besam att torska mot Bielkheden.........

Besam blev ju totalt överkörd i 3 hela ronder av Bielkheden, Besam hade tyvärr inte en chans..
Citera
2014-05-04, 17:58
  #22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z0ilk
Besam blev ju totalt överkörd i 3 hela ronder av Bielkheden, Besam hade tyvärr inte en chans..
Jag är fullt medveten om det, hade inte alls väntat mig det bara.
Citera
2014-05-05, 06:59
  #23
Medlem
PsychoRastaSkinheds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azper
Jag betalade och min fungerade så när som smärtfritt, var bara kanske två-tre hack ibland på några sekunder men annars fungerade det! Men det höll på att sluta i katastrof, dom skickade ju koden och den hamnade bland skräpmail och det var bara ren tur att jag inte raderade alla mina skräpmail som jag brukar göra dagligen.

Min stream stannade upp i hela minuter så det var omöjligt att se. Vetifan brukar ju kolla på alla andra galor så som One FC, Cage Warriors och UFC utan problem. Till och med den där nya svenska Heroes eller vad den hette fungerade utan problem.

Har ju visserligen nu redan läst resultatet men får hoppas skiten dyker upp på någon hemsida snart.
Citera
2014-05-05, 12:20
  #24
Medlem
Dirty.s avatar
Är det någon som vet hur gammal Yousef Ali Mohammad är?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback