Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2022-09-07, 19:58
  #49
Medlem
niokilometers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiberumVeto
Vad är det med 59?

Palme dog på koordinat lat 59 (59,3366),
han var 59 år,
han dog på 59:e dagen på året.
Och 59 dagar efter mordet skevs det för första gången om tjernobylolyckan i västmedia.


Jag var med om en olustig händelse i samband med statsministermordet. Några skulle kanske tolka det som att jag visste att Palme skulle mördas och hur det skulle gå till. Andra skulle kanske hävda att det bara var ett sådant där sammanträffande som vi alla har. Händelsen kan bara berättas på fredagar 23:21...

vad det nu har med 59 att göra det vet jag inte.
Citera
2023-01-25, 13:23
  #50
Medlem
jajagvinners avatar
23.21 kan också ses som 11/9 eller spegelvänt 9/11
Man hittade 47 kr i palmes innefoder på jackan 4+7=11
47 grader är passaren i frimurarnas logo mot vinkelhaken som är 90, 4+7=11 9+0 (9) 9/11 (11/9)
lägger man ihop detta så får man ubåt 137 som råkade gå på grund i karlskrona
det var alltså en frimuraroperation för att äska mer pengar till försvaret och ingen rysk grundstötning.

Om det var frimurarna som la pengarna 47 kr som en signal till andra frimurare att det var ett teatermord eller att det var ett riktigt mord och en signal är oklart.
Eftersom Palme var med och utvecklade underättelserna bör han va medveten om dessa kodspråk och använda dem som kommunikation. Om han preparerade sin jacka själv med 47 kr innan han flög till ett av rotschilds slott vet jag inte.

Här är en annan video med liknande siffror https://www.youtube.com/watch?v=ZZzXiY7FXmI
Under det gröna kan ni öppna 2 böcker o ladda ned för egen förkovran https://www.subscribestar.com/zacharykhubbard
https://www.timeanddate.com/

Teorier om 59 95
Det var kontrollen av världen det bla gustav 2 adolfs krig i tyskland handlade om. Vatikanen och katolikerna mot protestanterna
det handlar om att de som skyddar katolikerna o styr alla underättelser använder händelser vid vissa datum som betydde något för dem som sen fick bli en del av ett kodspråk de användet i århundraden.
de verkar ha en förståelse för att var man är guds avbild och har förmåga att påverka tid o rum med siffror och ord genom kopplingar, någonslags dold kunskap. i alla fall var martin luther med de 95 teserna ett sådant tal man fastnade för. Han gjorde skillnad på katolikernas sätt att tolka bibeln och protestanterna.Han ändrade maktprinciperna för hur vatikanen/katoliker/jesuiter kunnat ha makt över folk.
Man har sen vävt in talet 95 i olika händelser tex mord. Mordet på martin luther king den svarta ledaren som slogs för de svartas rätt kopplas här ihop med palme som också slogs för de svartas rätt med sifferkod.
martin luther king mördades den 95 dagen 68, Palme spegelvänt den 59 dagen 86
En annan svensk koppling är talet 201 eller datumet 20 jan som kommer sig av gustav 3´s kusin katarina den store räddade 201 jesuiter att få fortsätta verka i ryssland. detta har också blivit en kod man använder tex 201 dagar efter eller före en händelse kan de göra saker. Man använder också primtal 137 är det 33 primtalet
Fråga er själva varför de invigda medierna hade stora rubriker att man gripit "33" åringen 1986
Citera
2023-01-25, 14:39
  #51
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jajagvinner
23.21 kan också ses som 11/9 eller spegelvänt 9/11
Man hittade 47 kr i palmes innefoder på jackan 4+7=11
47 grader är passaren i frimurarnas logo mot vinkelhaken som är 90, 4+7=11 9+0 (9) 9/11 (11/9)
lägger man ihop detta så får man ubåt 137 som råkade gå på grund i karlskrona
det var alltså en frimuraroperation för att äska mer pengar till försvaret och ingen rysk grundstötning.

Om det var frimurarna som la pengarna 47 kr som en signal till andra frimurare att det var ett teatermord eller att det var ett riktigt mord och en signal är oklart.
Eftersom Palme var med och utvecklade underättelserna bör han va medveten om dessa kodspråk och använda dem som kommunikation. Om han preparerade sin jacka själv med 47 kr innan han flög till ett av rotschilds slott vet jag inte.

Här är en annan video med liknande siffror https://www.youtube.com/watch?v=ZZzXiY7FXmI
Under det gröna kan ni öppna 2 böcker o ladda ned för egen förkovran https://www.subscribestar.com/zacharykhubbard
https://www.timeanddate.com/

Teorier om 59 95
Det var kontrollen av världen det bla gustav 2 adolfs krig i tyskland handlade om. Vatikanen och katolikerna mot protestanterna
det handlar om att de som skyddar katolikerna o styr alla underättelser använder händelser vid vissa datum som betydde något för dem som sen fick bli en del av ett kodspråk de användet i århundraden.
de verkar ha en förståelse för att var man är guds avbild och har förmåga att påverka tid o rum med siffror och ord genom kopplingar, någonslags dold kunskap. i alla fall var martin luther med de 95 teserna ett sådant tal man fastnade för. Han gjorde skillnad på katolikernas sätt att tolka bibeln och protestanterna.Han ändrade maktprinciperna för hur vatikanen/katoliker/jesuiter kunnat ha makt över folk.
Man har sen vävt in talet 95 i olika händelser tex mord. Mordet på martin luther king den svarta ledaren som slogs för de svartas rätt kopplas här ihop med palme som också slogs för de svartas rätt med sifferkod.
martin luther king mördades den 95 dagen 68, Palme spegelvänt den 59 dagen 86
En annan svensk koppling är talet 201 eller datumet 20 jan som kommer sig av gustav 3´s kusin katarina den store räddade 201 jesuiter att få fortsätta verka i ryssland. detta har också blivit en kod man använder tex 201 dagar efter eller före en händelse kan de göra saker. Man använder också primtal 137 är det 33 primtalet
Fråga er själva varför de invigda medierna hade stora rubriker att man gripit "33" åringen 1986

Så siffran 59 som figurerar vid Palmemordet så som beskrivs ovan är signifikant för att det är siffran 95 omvänd?
Citera
2023-02-07, 06:44
  #52
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskUtvandrare
Denna tråd är den som kommit närmast "sanningen", fyi. Talet 27 kan avslöja både skytten och konspirationen bakom och dessutom leda till förståelsen att Sverige är en vassal-stat till USA och dess skuggregering beståendes av Rothschilds o co. Människor som det är dags att släpa ut på ett fält..

Sonen Joakim Palme var 27 år.
Citera
2023-10-25, 08:14
  #53
Medlem
jajagvinners avatar
Siffror som återkommer 43 sek glapp med ett vittne som möter paret, Buss 43 med två cosi van tutte poliser som smälte in på Malmskillnadsgatan för att underlätta för mord/teatermordgenom att hålla koll på vittnen eller ta hand om vapnet.
Morddatumet 28/2 antal personer eller säten på bion 282
Filmen Bröderna Mozart utspelar sig på teatern där Gustav 3 blev skjuten samma plats men en ny byggnad. Så palme och Gustav länkas ihop genom platsen latitud/longitud som innehåller siffror.
Giovanni= Don Juan=kvinnotjusare=Olof palme-cosi van tutte-Lisbet vill skiljas 2 ggr-36 bilder på vift-hållhakebusiness.Det görs en italiensk erotisk film 1992 som heter Cosi van tutte Om en italiensk reggisör som gillade svenska och andras bakdelar.. Giovanni spelas av Loa Falkman född 1947-Palme har 47 kr i fickan en del talar för ett frimurarmord 47 grader i deras logo ger 4+7=11 som är ett annat namn för 23 en annan del av logon är vinkeln som är 90 grader som även kan ses som 21
Mordet skulle ha hänt 23.21 vilket då är deras logo 47/90
Detta är ingen slump personer med amatörradio talar om just dessa samma kväll Vi har en förrädare på våran tron och det är inte Gustav 3 "han måste bort"
Mordet sker på den 59 breddgraden Palme var 59 år.
jag kan tänka mig att det är en erotisk fantasi av de som planerade att Palme skulle möta upp där
just för hur utlänningar tänker på Svea=Sverige som en enda blond härlig mustig kvinna typ Agneta i ABBa med sitt tunnel dvs sitt sköte i Tunnelgatan Hon var ju även känd för sin bak. Ur detta sköte skapades Palme. Det ska peka storpolitiskt mot Sveas sköte.
När man kastar om bokstäverna i Svea får man nästan Avs..Även filmen offret har ju Palmes personliga roll på denna platsen där han togs av daga som handlar om hans roll som neutral och stormakterna och hans roll i kalla kriget.
Här är de vanligaste ciphers för ordet Svea 47 11 61 25
Usas nationaldag 4th of july 47
Finns det någon koppling mellan tiden för mordet på Gustav 3 (Svea 47)och (Usa´s skapande på datumet 4 juli 47) Banksystemet infördes i Usa samtidigt som i Sverige har jag för mig Är både Svea och Uncle Tom´s Usa kodade med samma 47? Av vilka? Det finns ju ett neutralt land till vad är deras roll i bankkotrollen i den nya världen? Vem är moder Svea egentligen?Är det en förtäckt infiltrerad kodad gudinna som de även tillber i andra kontollerade länder och så är det tre liljor också.
Ps jag tror man medvetet infiltrerat kanske skapat frimurarna för att man kan kontrollera länder och företag innifrån och bevaka sina intressen i en utåt sett trevlig herrklubb.
samma som med ordet antisemit. Semiter är ju ett oprecisetat folkslag med olika länder men genom att kalla folkf ör är du antisemit skapar man en skyddad verkstad för de bankirer som skiter i religösa konflikter som bara vill verka utan insyn.
__________________
Senast redigerad av jajagvinner 2023-10-25 kl. 09:11.
Citera
2023-12-27, 13:25
  #54
Medlem
jajagvinners avatar
Mord och mordförsök Estonia och 3 filmers eventulla koppling till Mop.
https://www.youtube.com/live/XcdmQ6b...e=shared&t=307

Se själv o leta efter symboler siffror vägar klockslag etc
https://bflix.sx/movie/watch-man-on-the-roof-1276
https://bflix.sx/movie/watch-taxi-driver-19066

Mina fantasier om detta-Gemensamma preferenser
Handel med barn sexhandel den svenska synden
Taxichaufför
Bio
Affisch med Clint Eastwood på bion (357 magnum)
Judy F 14 år
pappa är polis
mord
skjuter från taket
Sabbatsberg
Beck-Hans Holmer?
Volkswagen som Djurfeldt hade den var vit men den andra var blå
Holmer skickade upp jas att flyga över taken o fota men de hade ingen film i.
När bilen rullar ut kommer den in på BARNHUSgatan alltså fosterhemsplacerade barn eliten utnyttjar som i bordellhärvan. Från Barnhusgatan norra bantorget rullar mördaren in på Tunnelgatan det som idag är Olof Palmes väg där släcks det o mordet genomförs på Sabbatsberg av han med bubblan. En tunnel kan ses som ett sköte en trekant en symbol för frimureriet. På norra bantorget finns en symbol med två bokstäver LO vinkelhake o passare, det kan ses som en frimurarsymbol within arbetarrörelsen dit Palme blivit infiltrerad genom den internationella bankmaffian som nu sätter upp pjäserna för det kalla kriget.

En rolig sak var att jag tänkte på det sjunde inseglet där väpnaren spelar mot döden o förslår att spela ett parti schack. Symbolismen i detta är att frimureriet som kopplas till det schackrutiga mönstret slår även döden
På Norra Bantorgets klocka är den 14 min i 2 detta kan tolkas som 2 st 14-åriga tjejer i bordellhärvan tjejerna på Ulvsunda i Enköping där sångaren Totte Wallin arbetade
Jag tror också August palms staty står där han har också en frimurarsymbol på sin mage.
Samma symbol som man ser på det glashus på norra bantorget idag om man går in o ser på karta den kontrollerar all sjötrafik, ser även den symbolen på färjan som passerar ute till havs.
Sen vill jag säga att Fantomen bilden Holmer tar fram är som en kopia av Niro i filmen Taxi driver som handlar om en man som vill rädda en minderårig från sexhandel.
Ps när bilen rullar in på Barnhusgatan/Olof Palmesväg har det gått 2.28 som i datumet 28/2
Widerberg var väl inte den som var den kan han va en som gick till dessa felinflugna svalor?
__________________
Senast redigerad av jajagvinner 2023-12-27 kl. 14:08.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback