Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-30, 19:50
  #1
Medlem
Hej hej.

Jag brukade titta mycket på MotoGP för några år sedan på tv. Bytte sedan leverantör och hade inte längre någon kanal som visade MotoGP. Undrar nu ifall det finns någon play-tjänst eller sida där man kan se mycket MotoGP. Vill gärna kunna se hela säsonger bakåt och inte behöva titta live. Finns detta eller är det tv som gäller? Tacksam för alla svar.

Mvh
2014-03-30, 19:52
  #2
Medlem
Skatteskolks avatar
https://secure.motogp.com/en/Subscribe

Förvånasvärt dyrt dock.
2014-03-30, 19:57
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
https://secure.motogp.com/en/Subscribe

Förvånasvärt dyrt dock.

Ja det var lite dyrt. Men om det fungerar tillräckligt bra så är priset inget problem för mig. Dock känns det lite riskabelt att lägga dessa pengar innan jag vet hur det fungerar.

Finns det någon här som har denna tjänst och kan slänga iväg ett par rader om kvalitet och lite info?
2014-03-30, 22:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjackSture
Ja det var lite dyrt. Men om det fungerar tillräckligt bra så är priset inget problem för mig. Dock känns det lite riskabelt att lägga dessa pengar innan jag vet hur det fungerar.

Finns det någon här som har denna tjänst och kan slänga iväg ett par rader om kvalitet och lite info?

99euro för hela säsongen är ganska bra pris med tanke på att för att få Viasat Motor på TV eller Viaplay i datorn så måste du pröjsa 250kr per månad.

250kr x 9 månader inkl 3 månaders uppsägning hos Telia iaf är bra mycket mer än 99euro en gång.

Och visst man får mer än Motogp för 250 i månaden men vill man inte ha allt det så är paketet som dem själva erbjuder bra. Sen om kvallen etc är bra vet jag ej, men borde finnas info om du googlar lite på engelska siter etc.
2014-03-31, 14:31
  #5
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Och visst man får mer än Motogp för 250 i månaden men vill man inte ha allt det så är paketet som dem själva erbjuder bra. Sen om kvallen etc är bra vet jag ej, men borde finnas info om du googlar lite på engelska siter etc.
Ja har man lite bredare motorsportintresse är Viasat Motor helt sanslöst bra värde för pengarna. Viasat är dessutom riktigt bra på att plocka in serier och enskilda lopp där det dyker upp svenskintresse, med V8 SuperCars som senaste exemplet.
2014-03-31, 22:04
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BootyLuv
Ja har man lite bredare motorsportintresse är Viasat Motor helt sanslöst bra värde för pengarna. Viasat är dessutom riktigt bra på att plocka in serier och enskilda lopp där det dyker upp svenskintresse, med V8 SuperCars som senaste exemplet.

Ja och jag tänkte närmast på att jag som Viasat Sport kund hos Telia får Viasat Sport, Hockey och Fotboll + Viaplay Sport. + OS. Så man får ganska mycket för 250kr/månad vilket passar mig men bara för MotoGP hade jag nog inte betalat det varje månad.
2014-04-02, 11:57
  #7
Medlem
Cousin Cocaines avatar
(FB) Streaming - Den stora tråden om sport på nätet (OBS! LÄS FÖRSTA INLÄGGET!)

*Klick!*

/Moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback