Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-29, 08:25
  #1
Medlem
Greenbridges avatar
Okej, kan säga såhär att jag är förrvirrad. Had 20 xanor 2or för typ en vecka sen. Idag hade jag nio kvar innan krogen. Tog en och en halv och när vi kom hem vid 2.00 hade jag alltså 9-1,5=7,5 . Dessa är alltså två milligram xanor 7,5 stycken som jag hade kvar när jag kom hem vid två. har typ ingen tollerans men nu är alla jävlarna borta, tror att nån kompis tog typ en halv men seriöst, kan jag ha stoppa i mej resten. vi snackar alltså isf 7 st 2mg xanor typ- ingen tollerans-. och har trippat på 2c-b ikväll typ 15+7,5 mg och trippar fortfarande lite, ... TYCKER STORA DOSEN ALPRA BORDE LUGNAT 2CB TRIPPEN GANSKA GROFT FÖR DET ÄR FAN MYCKET 14mg xanax-.
Citera
2014-03-29, 08:27
  #2
Medlem
Greenbridges avatar
Trippar fortfarande och tycker det är konstigt pga av så jävla många xanax, som jag för visserligen tappat bort
Citera
2014-03-29, 10:27
  #3
Medlem
E.W.s avatar
Du kommer att få en rejäl minneslucka i alla fall.
Citera
2014-03-29, 11:27
  #4
Medlem
Big.Bangs avatar
Xanor lugnar trippen på så sätt att det minskar panikkänslor och ångest man kan uppleva när man tar psykedeliska. Antar att du syftar på att hallucinationerna ska gå bort, ja med den mängden benso i kroppen borde du kunna gå och lägga dig trots trippen.
__________________
Senast redigerad av Big.Bang 2014-03-29 kl. 11:29.
Citera
2014-03-29, 18:17
  #5
Medlem
Greenbridges avatar
SHit, hittade typ fem stycken av dessa nio jag hade igår. Tog själv 1 på krogen och gav bort 2. Låt se, vi har då alltså 9-3 = 6 kvar och visade sig att jag hade stoppat undan 5 stycken. Jag och en polare tror jag delade på en när vi kan till efterfesten. Isåfall. så har vi 6- 1 = 5., vilket borde stämma. Så inte konstigt att jag trippade ganska grovt på 2c-b om jag alltså bara har käkat 3 mg xanax på hela kvällen. DÅ borde allt stämma, men lite trist att dom nästan är slut så fort:/
Citera
2014-04-15, 21:44
  #6
Medlem
Greenbridges avatar
Och det är från den här helgen jag borde skrivet en tripprapport om för den var så jävla fuckt up. Vad säger ni ska jag orka meh på att skriva en tripprapport? annars kan vi bara fortsätta diskutera helgen här, vi har ju redan börjat liksom?
Citera
2014-04-16, 08:00
  #7
Medlem
Spliffmeisters avatar
Gå och lägg dig..
Citera
2014-04-16, 08:18
  #8
Medlem
Goosebumps avatar
Fy fan vad du är sorglig. Blir deprimerad när jag läser sånt här.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback