Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2014-04-02, 12:57
  #61
Medlem
VLAD0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micehunter
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....aska-fran-bron

Vapen i?
Biskop gränsar till Älvsborgsbron nästan.
Troligen inte relaterad till tråden. Väskan innehöll 1 kilo amfetamin samt tusenlappar.
Moppekillen är 59 år samt mycket välkänd av polisen.
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....kilo-amfetamin
Citera
2017-01-09, 02:43
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gluppsker
Dömd i december 2011 till ett flerårigt fängelsestraff för grovt narkotikabrott. Han kan inte ha varit ute länge.

Hittade denna tråden när jag var inne och läste i tråden om vår krog och bar. Jodå, visst är det Adam som denna tråden handlar om, lite roligt att den bara är på 6 sidor och inga spekulationer om GM och ingen som fått fram BO:s namn, då denna skjutningen var en bidragande orsak till Adams hat mot H.C.
Citera
2017-01-09, 06:08
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gil.Grissom
Hittade denna tråden när jag var inne och läste i tråden om vår krog och bar. Jodå, visst är det Adam som denna tråden handlar om, lite roligt att den bara är på 6 sidor och inga spekulationer om GM och ingen som fått fram BO:s namn, då denna skjutningen var en bidragande orsak till Adams hat mot H.C.


HUR får du det till Adam? Snubben som åkte på moppen är 59 år
Citera
2017-01-09, 10:18
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
HUR får du det till Adam? Snubben som åkte på moppen är 59 år

Nu handlar tråden iof om en skottlossning på väderilsgatan och inte 59 åringen som slängde vapen från Älvsborgsbron
Citera
2017-01-09, 11:52
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
HUR får du det till Adam? Snubben som åkte på moppen är 59 år

Alla vet att Adam är den som blev skjuten. I orten kallar man han dock "Aden"
Citera
2017-01-09, 19:06
  #66
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intellectuo
Alla vet att Adam är den som blev skjuten. I orten kallar man han dock "Aden"
Exakt det jag förmedlade med mitt inlägg, det jag skrev dock var att det är skumt att tråden inte hade mer intresse, men det väl du precis lika väl som jag att anledningen till det är att Adam inte var så "känd" innan vår krog, inte som de andra ledande i alla fall.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback