Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-15, 08:44
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pannlampan2
Jag lider av extrema atopiska eksem så jag kan inte bada eller sola, jag studerar inte heller så din sista punkt spelar inte heller något roll. vad e det som e så kul nu då?
Jar själv atopisk eksem och mina hudläkare säger till mig att vara ute så mycket som möjligt på sommaren för det är bra för huden samt att saltvatten är jätte nyttigt för det är bra för huden
Citera
2014-06-15, 20:03
  #134
Medlem
rochsteins avatar
Jag älskar sommaren och hösten. Sommarn e nice när man ser massa söta små knullstjärtar.
Citera
2015-08-28, 15:02
  #135
Avstängd
Luke-Skywalkers avatar
Det finns en del saker jag gillar med sommaren men jag tycker ändå att det är en ganska överskattad årstid. Jag gillar hösten men som trivs som allra bäst på vintern. Vinterkylan är uppfriskande, det är fint med mycket snö och årstiden känns magisk på något sätt. Det enda jag inte gillar med vintern är att backen kan bli full av isfläckar som man kan halka på om man inte är försiktig. Annars älskar jag vintern.
Citera
2015-08-29, 20:38
  #136
Medlem
Kate80s avatar
Psykologi ---> Sista utvägen//Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback