Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-20, 21:28
  #13
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuzzyy
Nej det är inte starkare än tjack...
Citat:
Ethylamphetamine produces effects similar to amphetamine and methamphetamine, its potency being slightly greater than amphetamine's and lesser than methamphetamine's.
http://en.wikipedia.org/wiki/Etilamf...creational_use
Citera
2014-05-21, 08:39
  #14
Medlem
psychograves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
http://en.wikipedia.org/wiki/Etilamf...creational_use

Wiki är inga godkända källor hörredu.
Citera
2014-05-21, 09:05
  #15
Medlem
Lhukinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psychograve
Wiki är inga godkända källor hörredu.
Menar du att en random ifrån flashback är det då?
Citera
2014-05-21, 13:52
  #16
Medlem
Gecko123s avatar
köpte en burk idag, medioker effekt skulle jag vilja säga, dmaa var det bra mycket mer krut i tycker jag
Citera
2014-05-21, 14:17
  #17
Medlem
Hagbalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gecko123
köpte en burk idag, medioker effekt skulle jag vilja säga, dmaa var det bra mycket mer krut i tycker jag

Körde du 1 skopa eller 2? Jag fick hem min idag och tänkte köra 2 skopor. Det ska motsvara 2 kapslar Black Amp i stim, vilket gav mig liknande effekt som DMAA men kortare halveringstid.
Citera
2014-05-21, 15:15
  #18
Medlem
Gecko123s avatar
köpte tabletter, tog 1 väntade ca 3h tog en till efter det, får se i morgon när jag tränar styrketräning hur det känns
Citera
2014-05-21, 20:24
  #19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lhukinen
Menar du att en random ifrån flashback är det då?

Nej men gör man uttalanden som man inte kan backa upp med annat än wikipedia så bör man hålla tyst eller leta reda på en mer trovärdig källa.
Du har varit och snackat om rcs hit och dit innan. Vi bryr oss inte vad du anser vara rc eller inte, inte heller vad du tycker om att vi använder det.
Vill man inte testa något suspekt så är det upp till var och en men då bör man också hålla sig till preparat som blivit noggrant undersökta.

Ska du ändå försöka upplysa var och en som testar diverse pwo och dylikt så kan du ju iaf ta dig tiden att leta reda på något vettigt att säga innan du kläcker ur dig något.
Citera
2014-05-22, 09:37
  #20
Medlem
Hagbalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gecko123
köpte tabletter, tog 1 väntade ca 3h tog en till efter det, får se i morgon när jag tränar styrketräning hur det känns

Testa 2st jag hade ingen direkt effekt på 1 kapsel.
Citera
2014-08-05, 16:50
  #21
Medlem
Tänkte precis starta en ny tråd men såg att det redan fanns en om detta mycket väl fungerande ämnet.

Vad jag har förstått så är detta ämne, AMP-Citrat (4-amino-2-Methylpentan-Citrat), det kanske allra bästa på PWO/Fettförbrännings-marknaden för tillfället, och det är säkert ett av de hetaste alternativen till ämnen som är påväg att bannlysas då det fungerar så bra.. eftersom alla bra ämnen numera utrotas..

Har hittat detta ämne rent på utländska kosttillskottsmarknader, funderar på att köpa hem ämnet och ta det separat i samband med min vanliga PWO, Berzerk som redan innehåller lite av det ämnet.

Skulle man ta en skopa Berzerk (10kr) men trippla satsen av detta ämne, skulle det säkert motsvara 2 skopor berzerk (20kr) medan man bara betalt omkring (11-12 kr), med förmodligen minst lika bra effekt.

Har dock inte hittat hur många mg en portion av detta innehåller, varken i Berzerk, eller Black Amp Stack, som är två produkter det finns i.

Vad tror ni om att beställa hem detta superämne? Vad har ni själva för tankar om det?
Citera
2015-02-21, 21:38
  #22
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tycksomduvill
Tänkte precis starta en ny tråd men såg att det redan fanns en om detta mycket väl fungerande ämnet.

Vad jag har förstått så är detta ämne, AMP-Citrat (4-amino-2-Methylpentan-Citrat), det kanske allra bästa på PWO/Fettförbrännings-marknaden för tillfället, och det är säkert ett av de hetaste alternativen till ämnen som är påväg att bannlysas då det fungerar så bra.. eftersom alla bra ämnen numera utrotas..

Har hittat detta ämne rent på utländska kosttillskottsmarknader, funderar på att köpa hem ämnet och ta det separat i samband med min vanliga PWO, Berzerk som redan innehåller lite av det ämnet.

Skulle man ta en skopa Berzerk (10kr) men trippla satsen av detta ämne, skulle det säkert motsvara 2 skopor berzerk (20kr) medan man bara betalt omkring (11-12 kr), med förmodligen minst lika bra effekt.

Har dock inte hittat hur många mg en portion av detta innehåller, varken i Berzerk, eller Black Amp Stack, som är två produkter det finns i.

Vad tror ni om att beställa hem detta superämne? Vad har ni själva för tankar om det?



jag hade definitivt lagt en order. jag tillhör de som skiter i staten och lagen när det kommer till vilka produkter jag använder mig av i träningsyfte, jag anser att en vuxen man förstår att om en skopa är bra betyder inte det att tre skopor är tre gånger så bra, vilken den där lallaren på TV gjorde och därmed orsakade säljförbudet på allas vårt Craze.

Till saken hör att jag använder inte PWO till varje pass utan endast de där jag behöver de där extra procenten motivation och energi. Används PWO ansvarsfullt så ser jag inga problem i det.

Du får gärna skicka ett PM med adress till utländska kosttillskott shoppar.

I övrigt ska jag försöka luska ut hur stor andel de har i respektive produkter stay tuned.
Citera
2015-06-17, 14:17
  #23
Avstängd
MCA74s avatar
DMAB finns att köpa på nätet och det skickas inrikes.
Citera
2015-10-14, 23:34
  #24
Medlem
49450s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MCA74
DMAB finns att köpa på nätet och det skickas inrikes.
Vad är dmab?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback