Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-28, 11:47
  #1
Medlem
JimToms avatar
Hej!

Jag har halebop kontantkort och fyller på med 300 kr varje månad. Jag får 3 gb surf och fria samtal och sms. Dock surfar man ju slut på denna datamängd efter typ 1-2 veckor. För ett år sedan blev hastigheten sänkt när detta skedde men nu går det inte att surfa och jag måste fylla på med datamängd.

Nu vill jag byta till något annat företag som har ett rubbet-liknande kontantkort där fria samtal, gratis sms och surf ingår för ca 300 kr - MEN där hastigheten blir sänkt då datamängden är slut och inte avstängd.

Någon som vet om något?

Inga abonnemang, jag kontantköper alltid mina saker och kommer fortsätta göra så resten av livet. Inga lån eller krediter.
Citera
2014-03-28, 12:10
  #2
Medlem
MiniCharlies avatar
Comviq Fast Pris
Citera
2014-03-28, 12:19
  #3
Medlem
JimToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiniCharlie
Comviq Fast Pris

Du noterade nog inte att jag skrev kontantkort. Ditt svar är fel. Några fler förslag?
Citera
2014-03-28, 12:36
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimTom
Du noterade nog inte att jag skrev kontantkort. Ditt svar är fel. Några fler förslag?


Du bemödade dig inte att kolla upp det den du citerade föreslog.

https://www.comviq.se/kontantkort/fastpris
Citera
2014-03-28, 12:38
  #5
Medlem
JimToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykohatred
Du bemödade dig inte att kolla upp det den du citerade föreslog.

https://www.comviq.se/kontantkort/fastpris

Jo! Jag valde dock att ringa kundtjänst. ägd
Citera
2014-03-28, 12:53
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimTom
Jo! Jag valde dock att ringa kundtjänst. ägd


Jaha, efter att du skrev att det tidigare svaret var felaktigt, då du uppenbarligen menade att fastpris var enbart en abonnemangsform och inte något för kontantkort?


Den blir alltså avstängd, vilket du inte verkar vara ute efter. Men detta visste du ju redan då du ringt kundtjänst, så jag blev väl ägd igen antar jag.
Citera
2014-03-28, 19:52
  #7
Medlem
SamsungGalaxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimTom
Hej!

Jag har halebop kontantkort och fyller på med 300 kr varje månad. Jag får 3 gb surf och fria samtal och sms. Dock surfar man ju slut på denna datamängd efter typ 1-2 veckor. För ett år sedan blev hastigheten sänkt när detta skedde men nu går det inte att surfa och jag måste fylla på med datamängd.

Nu vill jag byta till något annat företag som har ett rubbet-liknande kontantkort där fria samtal, gratis sms och surf ingår för ca 300 kr - MEN där hastigheten blir sänkt då datamängden är slut och inte avstängd.

Någon som vet om något?

Inga abonnemang, jag kontantköper alltid mina saker och kommer fortsätta göra så resten av livet. Inga lån eller krediter.

Wifog?
Citera
2014-03-29, 07:20
  #8
Medlem
JimToms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamsungGalaxy
Wifog?

Nej tack. Betalar gärna 300 kr och slipper reklamen.
Citera
2014-03-29, 07:38
  #9
Medlem
kimdah2002s avatar
Hallon STOR + 1GB så får du det du söker 6GB surf o fria samtal för under 300 i månaden.
Eller Hallon LITEN + 10GB om du ringer mindre än du surfar.

http://www.hallon.se/vara-produkter/...ni/kontantkort
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback