Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-27, 23:14
  #1
Medlem
Som rubriken lyder. Hur mycket brukar du behöva för att bli alldeles lagom bäng?
Citera
2014-03-27, 23:18
  #2
Medlem
Frostflakess avatar
Svårt att svara på, beror ju på kvaliteten på det du röker.
Men 0.2-0.3 av bra hasch blir jag riktigt stekt på iaf.
Citera
2014-03-27, 23:23
  #3
Medlem
Blaze.s avatar
Jag är van rökare men rullar inte med alls mycket i när jag röker själv. Har vänner som måste ta i skit mycket för att dom ska känna effekt och folk som rullar holk efter holk, då har man kommit till den punkten då man rökt för mycket.

Just nu sitter jag på jävligt fast gräs (okänd strain) men det är kompakt och luktar prima. När jag röker själv smular jag ner ca 10-15 små smulor. Vet inte hur mycket det kan va i gram men kanske 0.1 till 0.3.
Citera
2014-03-27, 23:25
  #4
Medlem
C-3POs avatar
Jag behöver inte heller särskilt mycket. En femma räcker väldigt länge för mig.
Citera
2014-03-28, 01:21
  #5
Medlem
EddieMeduzaRaggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C-3PO
Jag behöver inte heller särskilt mycket. En femma räcker väldigt länge för mig.

Samma här
Citera
2014-03-28, 01:55
  #6
Medlem
Jag meckar alltid minst 0.5, oavsett om jag röker själv eller med vän. Men ett halvt gram är det absolut minsta. Både för smakens skull och att man garanterat blir hög. Men oftast är det mer än så, cirka 0.6-0.7. Är inge skit röka jag röker direkt, bara väldigt tolerant. Rökt c a två till fem gram om dagen i 6 år. Det blir lite pengar om man tänker efter. Men insikterna det ger mig på ett långvarigt bruk är totalt värt det. Det har gjort mig till en positivare och bättre människa i min mening
Citera
2014-03-28, 02:18
  #7
Medlem
Kickexs avatar
Jag vet inte riktigt. Brukade inte röka lika mycket varje gång.
Men en femma höll väl sig cirka en vecka för mig.
Fick dock försöka vara sparsam då ruset i sig inte höll igång så värst länge.
Citera
2014-03-28, 02:23
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zekunden
Jag meckar alltid minst 0.5, oavsett om jag röker själv eller med vän. Men ett halvt gram är det absolut minsta. Både för smakens skull och att man garanterat blir hög. Men oftast är det mer än så, cirka 0.6-0.7. Är inge skit röka jag röker direkt, bara väldigt tolerant. Rökt c a två till fem gram om dagen i 6 år. Det blir lite pengar om man tänker efter. Men insikterna det ger mig på ett långvarigt bruk är totalt värt det. Det har gjort mig till en positivare och bättre människa i min mening

2-5 gram per dag blir alltså ca 6-15 000 kr per månad och 438 000 - 1 095 000 kr under dina 6 år.
Antingen så överdriver du jävligt mycket eller så har du jävligt mycket pengar. Eller så odlar du möjligtvis
Oavsett vad tycker jag att du ska dela med dig av dina insikter som du har varit tvungen att slösa så mycket pengar på för att uppnå så att vi andra slipper.
Citera
2014-03-28, 07:08
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankontact
2-5 gram per dag blir alltså ca 6-15 000 kr per månad och 438 000 - 1 095 000 kr under dina 6 år.
Antingen så överdriver du jävligt mycket eller så har du jävligt mycket pengar. Eller så odlar du möjligtvis
Oavsett vad tycker jag att du ska dela med dig av dina insikter som du har varit tvungen att slösa så mycket pengar på för att uppnå så att vi andra slipper.

Köper man heggen eller mer så betalar man inga 100kr/g.
Eller så odlar han själv.
Citera
2014-03-28, 07:28
  #10
Medlem
Lacerdas avatar
Jävla Downs syndrom tråd. Det beror ju för helvete på vad det är för sorter man röker!
0.2 dundergräs kan man bli riktigt väck på. 0.5 om det är det vanliga haschet.
Citera
2014-03-29, 00:44
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knasen2k
Köper man heggen eller mer så betalar man inga 100kr/g.
Eller så odlar han själv.

Alla har faktiskt fel. Det gäller bara att fiffla lite här och där så ordnar det upp sig.
Citera
2014-03-30, 01:31
  #12
Medlem
coughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zekunden
Alla har faktiskt fel. Det gäller bara att fiffla lite här och där så ordnar det upp sig.


Haha kungligt, ge karln en medalj för det citatet!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback