Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-03-30, 10:30
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stjaartis
Ge mig nått typiskt då som är bra att äta?
Äter mycket kyckling, ägg, kvarg, proteinpulver och lite sånt, men annars då?

Bra. Nu har du gjort en lista på vad du Inte ska äta.

Gå nu till affären och njut av dina fantastiska möjligheter.
Citera
2014-03-30, 13:51
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stjaartis
Jag är en tjej på 22 bast som är 1,67 och väger 47 kg. Som ni förstår så är jag en aning för smal!
Kan äta som en jävla häst men går inte upp ett gram.
Håller på med styrketräning nu och försöker bygga en jävla massa muskler, men är osäker på vad jag ska äta. Så snälla guys, lite hjälp?
Hur ser en typisk diet ut, från morgon till kväll, för er som försöker er på samma sak som mig?
Vad äter ni? Hur mycket äter ni?
Jag försöker se till att träna 5-6 dagar i veckan. Så ge mig alla tips ni har!
GO GO GOOO!

Vetifan hur man postar bilder, om det ens går, men här är en bild på mig nu i dagsläget
https://cdn1.cdnme.se/882736/6-3/hoh...432a3cc36f.jpg
Behöver du PT så säg till
Citera
2014-04-06, 13:31
  #27
Medlem
M0tVinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twisterlove
Det är för mycket proteiner du äter tycker jag, du behöver omvandla fett till muskler. Mitt förslag är att "bulka" först för att samla på dig fett, sedan omvandla fettet till muskler genom att styrketräna.

Mitt förslag till dig är att äta mer kalorier, byt till potatis, pasta, ris, bröd, smör, ost. Du kan även ge typ "massfuel"-liknande produkter en chans istället för proteinpulver.

Hahaha! Omvandla fett till muskler? Herrejösses. Läs en bok eller nåt och sluta besvära fb med dina inlägg.
Citera
2014-04-06, 13:41
  #28
Medlem
Batman182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frazkakan
Bra. Nu har du gjort en lista på vad du Inte ska äta.

Gå nu till affären och njut av dina fantastiska möjligheter.

Varför skulle hon inte äta kyckling, ägg och kvarg?
Citera
2014-04-06, 16:18
  #29
Medlem
MeGustas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batman182
Varför skulle hon inte äta kyckling, ägg och kvarg?
Självklart är det bra livsmedel, bra med protein, kalorifattigt, mättar bra etc.
Om hon har svårt att gå upp i vikt så kanske hon borde satsa på lite kaloririkare livsmedel som inte mättar lika bra.
Citera
2014-04-06, 18:09
  #30
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeGusta
Självklart är det bra livsmedel, bra med protein, kalorifattigt, mättar bra etc.
Om hon har svårt att gå upp i vikt så kanske hon borde satsa på lite kaloririkare livsmedel som inte mättar lika bra.

Hon kan ju alltid ha ris och smörig currysås till kycklingen!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback