Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-11-27, 00:36
  #61
Medlem
Han var före sin tid. Den sviniga och elaka internetpersonligheten har nu spritt sig till sociala medier i varje hus och koja.
Svensken är genomrutten på internet.
Alex vågade vara öppet elak innan det blev rumsrent att vara elak.
Hur många bloggare har inte följt detta exempel? Och det fungerar.
På ett medialt sätt var Alex före sin tid
Citera
2019-06-29, 16:10
  #62
Medlem
Schulmans försök att traggla sig in i den finlitterära sfären genom att skriva "känslosamma" ( ) alster om sina föräldrar eller sadistiska morföräldrar är skrattretande. En medelmåttig kvällstidningskolumnist är en medelmåttig kvällstidningskolumnist är en medelmåttig kvällstidningskolumnist.

Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Eftersom texthantverk är journalistens egentliga jobb är det rätt viktigt.

Texthantverk är för helvete inte journalistens egentliga jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av Lantarbetaren
Han är paradoxal i sitt tänkande och skrivande så det förslår och blir över.

Han är inte paradoxal utan en medveten hycklare.

Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
ärkesvinet Sven Stolpe

Tycks som det gått i arv. DNA is a bitch.
Citera
2019-08-19, 23:11
  #63
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Tycker att Alex Schulman är helt genial, han har mognat, först tog jag honom inte på allvar men efter att ha läst hans krönikor på Expressen är jag helt tagen...

Sedan följer en hel lång rad med tråkig Schulman-text. Jag fattar inte att det finns folk som orkar tragla sig genom all denna intetsägande svenska skit som Alex Schulman bajsar ur sig.
Citera
2019-08-19, 23:25
  #64
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Sedan följer en hel lång rad med tråkig Schulman-text. Jag fattar inte att det finns folk som orkar tragla sig genom all denna intetsägande svenska skit som Alex Schulman bajsar ur sig.

Nej, och skulle han verkligen tycka det han skriver så är han oerhört mycket mer korkad än vad som verkar troligt... Han bredde ju på om Löfven så att tom Ygeman valde att citera det på Twitter...

Inte fan är man sosse (som han låtsas vara) om man bor i lägenhet för 20miljoner och tjänar över miljonen per år...
Citera
2019-08-20, 00:11
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Nej, och skulle han verkligen tycka det han skriver så är han oerhört mycket mer korkad än vad som verkar troligt... Han bredde ju på om Löfven så att tom Ygeman valde att citera det på Twitter...

Inte fan är man sosse (som han låtsas vara) om man bor i lägenhet för 20miljoner och tjänar över miljonen per år...

Är Schulman sosse (??) källa på det tack.
Citera
2019-08-20, 00:56
  #66
Avstängd
Två A4-sidor med rasismsvammel som kokar ner till att Löfven borde öppna gränserna igen...?

En snubbe som gjort sig ett namn på att hetsa och förolämpa andra människor i snart 10 år pratar om det farliga i att ”näthatet normaliseras”...?

Sanningen är att han kämpar och kämpar för att göra sig själv relevant, att förbättra sitt genmäle.

Så lämpligt då att helt plötsligt bli godhetsapostel.

Men texterna han får ur sig är knappt i klass med vad Samir och Viktor skapar, en solig dag.

Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Men ärligt, vad är det i dessa citerade texter i mina två inlägg ovan som du tycker att han har fel i, kan du se något? Om du röstar på SD eller annat mera högerextremt parti behöver du inte svara men annars är jag väldigt, väldigt nyfiken.
Citera
2019-08-20, 01:13
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerTinent
Två A4-sidor med rasismsvammel som kokar ner till att Löfven borde öppna gränserna igen...?

Nja, jag plockade ju citat från en massa av hans krönikor. Tror mest Alex syftade på att Löfven satt där och lät sig förnedras av Trump utan att officiellt våga försvara Sverige, Löfven lät sig trampas på.
__________________
Senast redigerad av mastodon111 2019-08-20 kl. 01:21.
Citera
2019-08-20, 06:31
  #68
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Jag har mer, läs vartenda ord så kanske du lär dig något. Är väldigt, väldigt intresserad av vad det är som du tycker att han har fel i? Han är ju helt klockren...

Jag hoppas att du är ironisk men tack iallafall. Jag har aldrig läst vad den här Alex Schulman häver ur sig men jag börjar ju fatta nu vad det är. Det är alltså på den här nivån den här tomten befinner sig på: Löfven, Trump, SD och invandringen. Som sagt, och det här betalar en del för att läsa och de lägger ned sin tid på att läsa skiten???
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback