Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-26, 17:50
  #1
Medlem
420Ainaslayers avatar
Tjena alla flashbackers!

Jag har verkligen INGEN aning om vart jag ska lägga den här tråden så mod är mer än välkommen att flytta på den!

Det är såhär att jag får väldigt allvarliga sms från flera olika nummer fast det är samma person och grejen med dessa nummer är att dom ser ut ungefär såhär +46 (0) 088156 och sen även från samma person har det kommit från ungefär ett sånt här nummer +0760088151.

Det går att svara på de första numret men när man ringer det så har det tydligen ingen abonnent.

Det andra numret går inte att svara på alls, det står bara att smset inte går att skicka och när man ringer säger telefonsvararen samma som på första nummret, det har ingen abonnent.

Så nu, vad är detta för nummer och går det på något sätt att svara på det? Han ringer aldrig och jag vill ha tag på snubben så fort som möjligt, tack på förhand
Citera
2014-03-27, 00:30
  #2
Medlem
Germanias avatar
Skriv de riktiga numren och byt de sista 4 till xxxx eller nåt, var noga med om det är plus eller inte, jag betvivlar att +0.... Förekommit , eller att paranteser visas på tfn osv
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback