Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-05-09, 01:06
  #37
Medlem
MedikamentTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarto
Hur gick det?
Joda det gick finemang. Lite läskigt var det allt.
Hade bara 10 stycken med mig dit. Hade dom i fickan och tullmannen kände igenom mig för det började pipa.•damn• tänkte jag. Men dom
Hittade aldrig något. Gott.
Sen när jag skulle åka tillbaka. Ja by the way.
Mina lila tog slut i Turkiet så jag fick uppsöka en läkare som utan problem skrev ut 50 stycken xanax till mig efter jag sagt att jag har panic attack and can never relax.glad blev jag när jag skulle gå till apoteket, när min sambo berättade för mig vad läkare besöket kostade. 300 fucking lire?!?!
Men det sket jag i. Sålänge jag fick mina xanor tänkte jag. Sen när vi skulle åka hem så insåg jag att jag gottat mig lite för mycket i mina 50 xanor. Och hade bara en kvar med mig på hemresan.(innan vi skulle flyga) så tänkte jag. Va fan? Lite surt att bli tagen av tullen för 1 sketen xanor. Så jag slängde i mig den och gick glatt igenom tullen.
Vill dock tillägga att varken dit eller hem så kolla dom inte mina andra mediciner. :0)over and out!
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback