Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-25, 01:59
  #1
Medlem
tripxplodes avatar
Dags att förlänga abbonemanget och att telefon börjar bli slö

Har väl inga direkta "krav" på den nya telefon men gör detta idag så kan va ett plus i kanten om den är bättre än vad xperia s är på några punkter

Detta gör jag med telefon dagligen

Samtal ca 2 tim/ dag och 50 - 100 sms

Lyssnar aldrig på musik ( klarar mig utan musik )

Tar kanske 10 foton i veckan för att mmsa

Klarar 2 dagar utan laddning

Va inne på Phonehouse igår och dom försökte att jag skulle förhandsboka en Samsung S5
Citera
2014-03-25, 09:11
  #2
Medlem
snipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripxplode
Dags att förlänga abbonemanget och att telefon börjar bli slö<br /><br />Har väl inga direkta "krav" på den nya telefon men gör detta idag så kan va ett plus i kanten om den är bättre än vad xperia s är på några punkter<br /><br />Detta gör jag med telefon dagligen<br /><br />Samtal ca 2 tim/ dag och 50 - 100 sms<br /><br />Lyssnar aldrig på musik ( klarar mig utan musik )<br /><br />Tar kanske 10 foton i veckan för att mmsa<br /><br />Klarar 2 dagar utan laddning<br /><br />Va inne på Phonehouse igår och dom försökte att jag skulle förhandsboka en Samsung S5
<br /><br />Ska du förlänga ett abonnemang kan du lika gärna ta det bästa de har. Vilken som är bäst i dagsläget har jag ingen koll på men skulle tippa på att Samsungs s5:a ligger bra till.<br /><br /> Ska du köpa en en telefon skulle jag rekommendera Nexus 5:an som kostar ca. 3500:- eller HTC One för ca. 3999:-, båda är riktigt bra telefoner till ett vettigt pris.
Citera
2014-03-25, 13:00
  #3
Medlem
Annars tror de flesta att HTC ska lansera sitt nya HTC One-flaggskepp i morgon. Jag skulle mycket hellre vänta på den än en Samsunglur...

http://live.theverge.com/live-htc-la...w-york-london/
Citera
2014-03-25, 18:49
  #4
Medlem
tripxplodes avatar
Det är abbonemanget ja tänkte förlänga så ja skiter egentligen i priset men vill ha något man trivs med då den får följa med i 2 år
Citera
2014-03-25, 19:59
  #5
Medlem
snipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripxplode
Det är abbonemanget ja tänkte förlänga så ja skiter egentligen i priset men vill ha något man trivs med då den får följa med i 2 år
<br /><br />Har du haft en Sony innan och trivts med den kanske du skulle titta på en z1:a.
Citera
2014-04-12, 18:29
  #6
Medlem
colibris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripxplode
Dags att förlänga abbonemanget och att telefon börjar bli slö

Har väl inga direkta "krav" på den nya telefon men gör detta idag så kan va ett plus i kanten om den är bättre än vad xperia s är på några punkter

Detta gör jag med telefon dagligen

Samtal ca 2 tim/ dag och 50 - 100 sms

Lyssnar aldrig på musik ( klarar mig utan musik )

Tar kanske 10 foton i veckan för att mmsa

Klarar 2 dagar utan laddning

Va inne på Phonehouse igår och dom försökte att jag skulle förhandsboka en Samsung S5

Växlade ut min Xperia S mot en Xperia Z1 compact. I stort sett samma storlek men mycket bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback