Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-31, 15:02
  #11797
Medlem
Fråga om 110 boost när man förbokar BoA. Om man boostar en lvl 60 gubbe ( jag har en Druid på lvl 69 jag inte orkar lvla klart ) får jag då professions till 700 direkt eller hur funkar det?
Citera
2018-01-31, 19:01
  #11798
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolten85
Fråga om 110 boost när man förbokar BoA. Om man boostar en lvl 60 gubbe ( jag har en Druid på lvl 69 jag inte orkar lvla klart ) får jag då professions till 700 direkt eller hur funkar det?
Inte förbokat själv, men det var så med lvl90 och lvl100 boosts. Om du har en lvl60 som du vill boosta så går du in i boosting menyn och väljer den karaktären och det står till vänster allt som boostas. Nämns primary professions och annat så inkluderas det i boosten.
Citera
2018-01-31, 22:50
  #11799
Medlem
dovAkins avatar
Fick äntligen healing trinketen från argus idag 960 ilvl.

Använde min 110 boost och boosta en Undead monk nån som lirar monk? Tänkte köra healer men verkade fett krånglig jämfört med prälle
Citera
2018-02-01, 11:20
  #11800
Medlem
Out-of-Steps avatar
Hm blev lite besviken på allied raserna, tänkte att det vore coolt om min warrior hade de riktigt stora hornensom highmountain taurens har. Sen läste jag runt lite idag och såg att de inte har något ljud för /moo. Så det blir inget för mig .

Vad tycker ni jag ska använda min 110 boost på? Har Priest: 90 DK: 90 Hunter: 91 Warlock: 106

Sedan en sista fråga. Ni som kör nalletank, vilka legendaries känns bäst att använda bortsett från luffas?
Citera
2018-02-01, 18:58
  #11801
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step

Vad tycker ni jag ska använda min 110 boost på? Har Priest: 90 DK: 90 Hunter: 91 Warlock: 106


Har nyss levlat upp min affliction warlock och tycker det är jävligt kul men 106-110 går hur snabbt som helst att levla så skulle inte lägga min 110 boost på den.
Citera
2018-02-01, 19:02
  #11802
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Fan besviken på utseendet på High Mountain Tauren ser fan likadana ut som vanliga typ.

Och Nightborn ser fan inte mkt bättre ut de heller..

Blir nog Undead Monk för min 110 boost

enda nya som har druid =/ enda klass jag inte har så det blir väl en sån trots allt.



funkar trial char fortfarande? kör sån om det går på nya raserna? med garrison o professions , då får man med dem.
Citera
2018-02-01, 22:37
  #11803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Hm blev lite besviken på allied raserna, tänkte att det vore coolt om min warrior hade de riktigt stora hornensom highmountain taurens har. Sen läste jag runt lite idag och såg att de inte har något ljud för /moo. Så det blir inget för mig .

Vad tycker ni jag ska använda min 110 boost på? Har Priest: 90 DK: 90 Hunter: 91 Warlock: 106

Sedan en sista fråga. Ni som kör nalletank, vilka legendaries känns bäst att använda bortsett från luffas?
Jag tänkte likadant som dig, sen läste jag på reddit att Highmountain inte är kor utan älgar och de muar inte.
https://www.youtube.com/watch?v=--PyKhohVcY
Citera
2018-02-01, 23:10
  #11804
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Sedan en sista fråga. Ni som kör nalletank, vilka legendaries känns bäst att använda bortsett från luffas?
Jag lirar inte Björn själv mer än Guild altruns och lite M+, men vår main tank svär vid å ena sidan de två Thrash legendaries (med en massa Trash relics) och å andra sidan Cloak (Fury of Nature: +30% Nature och Arcane dmg samt healas) plus Shoulder från Balance (Lady and the Child: +20% dmg från Moonfire och kastas en extra).
Citera
2018-02-03, 23:44
  #11805
Medlem
Out-of-Steps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egiraff
Har nyss levlat upp min affliction warlock och tycker det är jävligt kul men 106-110 går hur snabbt som helst att levla så skulle inte lägga min 110 boost på den.
Ja, jag tänkte på det också. Går väl till och med att be någon att köra lite dungeons och plocka treasures på någon timme

Citat:
Ursprungligen postat av mistadabolina
enda nya som har druid =/ enda klass jag inte har så det blir väl en sån trots allt.

funkar trial char fortfarande? kör sån om det går på nya raserna? med garrison o professions , då får man med dem.
Du menar trial level 90/100 eller vad det nu är? Testade idag för att se hur de nya klasserna fungerar och det funkade fint. Vet inte hur det är med Garrison osv dock, däremot så verkar man få många "obligatoriska" prylar såsom flypoints, allt upplåst fram till Argus med mera :P

Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Jag tänkte likadant som dig, sen läste jag på reddit att Highmountain inte är kor utan älgar och de muar inte.
https://www.youtube.com/watch?v=--PyKhohVcY
Jo läste det med, men det står ju till och med Highmountain TAUREN. Då är det väl just en tauren och inte en älg? Female versionen har ju dessutom ett par stycken skämt om att "mua". Lite märkligt, kan tycka att det hade inte varit en big deal att ha med det?

Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Jag lirar inte Björn själv mer än Guild altruns och lite M+, men vår main tank svär vid å ena sidan de två Thrash legendaries (med en massa Trash relics) och å andra sidan Cloak (Fury of Nature: +30% Nature och Arcane dmg samt healas) plus Shoulder från Balance (Lady and the Child: +20% dmg från Moonfire och kastas en extra).
Hmm tänkte inte på det med Balance shoulders, kanske en bra idé! Får se om jag får tag på någon mer av de du nämnde så ska jag testa
Citera
2018-02-04, 01:14
  #11806
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Out-of-Step
Jo läste det med, men det står ju till och med Highmountain TAUREN. Då är det väl just en tauren och inte en älg? Female versionen har ju dessutom ett par stycken skämt om att "mua". Lite märkligt, kan tycka att det hade inte varit en big deal att ha med det?

Kan det vara så att det blivit glömt från Blizzard sida? Kanske kommer i en hotfix snart? Eller en patch, kanske inte så prioriterat som att ha i en hotfix.

Fast egentligen, /moo är en jävligt viktigt grej för en ko... Och även en älg-ko.
Citera
2018-02-04, 01:14
  #11807
Medlem
Fenjal888s avatar
Dubbelpost.
Citera
2018-02-04, 02:37
  #11808
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Fick äntligen healing trinketen från argus idag 960 ilvl.

Använde min 110 boost och boosta en Undead monk nån som lirar monk? Tänkte köra healer men verkade fett krånglig jämfört med prälle
Jag blev precis 110 på min monk healer och jag tycker mistweaver monk är ganska rolig faktiskt, och detta kommer från någon som inte gillar att spela healer vanligtvis. Min ilvl är 912 tror jag, med en legendary som är bland dem sämsta och min HPS ligger på ca 550 - 600k när jag gör looking for retard en gång i veckan på den. Ingen aning om det är dåligt eller bra eller dugligt men tänkte bara säga det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback